no en mäkä ulkoile.isommat o reissus ja oon kahen pienen kans himas..kiva ilma mut ei kykene lähtee tonne ku selkä kipee ollu 2vkoa..ehkä kävely tekis hyvää mut en tiiä..jos vaik tänää sit lähtis 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Ei tarvitse olla ulkoilmaihminen ymmärtääkseen sen, että ulkona oleminen on ihmiselle terveellistä, ellei jopa välttämätöntä. Tietenkään en tarkoita että jonkun alle vuoden ikäisen pikkuvauvan kanssa tarvitsisi tuntitolkulla yrittää puuhastella ulkona, lähinnä tarkoitin noita yli 2-vuotiaita, joiden kyllä pitää mielestäni ehdottomasti päästä ulos päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja oikeasti: mitä meidän pitäisi ulkona tehdä tuon 9kk ikäisen kanssa? Olkaa kilttejä ja vastatkaa te, jotka haukutte muita huonoiksi äideiksi, kun ei ulkoilla tarpeeksi.
Ja kauanko teidän h y v i e n ä i t i e n mielestä tämän ikäisen kanssa pitäisi päivässä ulkoilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Äiti ja Ihminen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja oikeasti: mitä meidän pitäisi ulkona tehdä tuon 9kk ikäisen kanssa? Olkaa kilttejä ja vastatkaa te, jotka haukutte muita huonoiksi äideiksi, kun ei ulkoilla tarpeeksi.
Ja kauanko teidän h y v i e n ä i t i e n mielestä tämän ikäisen kanssa pitäisi päivässä ulkoilla?
Lapsi voi nukkua ulkona vaunuissa päiväunet, ja äiti samalla reippailee, kuntoilee, kävelee, karistaa ne raskausaikaiset liikakilot pois, tai jos niitä ei ole, pitää huolen ettei niitä tulekaan.
Jos on isompia sisaruksia, he KÄVELEVÄT mukana esim. leikkipuistoon, jossa vietetään aikaa noin 2 h. Jonka jälkeen tullaan kotiin, missä on itsetehtyä kotiruokaa ruokaineympyrä ja lautasmalli huomioiden...
Minusta tuntuu että AP on sektiomamma, jonka lapset on korvikkeella tuttipullosta ruokittu ja siirrytty sitten valmispiltteihin... laiskuutta, laiskuutta, voi mitä laiskuuuuttaa!!! Hävetkää !
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Ei tarvitse olla ulkoilmaihminen ymmärtääkseen sen, että ulkona oleminen on ihmiselle terveellistä, ellei jopa välttämätöntä. Tietenkään en tarkoita että jonkun alle vuoden ikäisen pikkuvauvan kanssa tarvitsisi tuntitolkulla yrittää puuhastella ulkona, lähinnä tarkoitin noita yli 2-vuotiaita, joiden kyllä pitää mielestäni ehdottomasti päästä ulos päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja Choni:En minäkään ulkoile läheskään päivittäin lasten kanssa.. Lapset tosin on jokapäivä kuitenkin pihalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:mä kuulema olen ja musta pitäs tehdä lastensuojeluilmotus!näin sanoi yksi sukulainen.
joskus meillä on kotipäiviä mutta jokatoinen päivä käydään pihalla.
tää sukulainen sanoi ettei ulkona kuulu KÄYDÄ vaan olla,ja tuon ikäinen (10kk) lapsi tarvitsee monta tuntia päivässä ulkoilua..
tällä ihmisellä on lapsia,ja vaimohan ne hoitaa
Voi video sanon minä...
Mun lapsi on vajaa 9 kk, ja mitä sen ikäisen kanssa ulkona sitten pitäisi tehdä, jos monta tuntia tarvis ulkoilla???
Silloin kun sataa, niin me ei mennä ulos, muulloin kyllä. Tässä ei pihassa oikein mitään ole, joten se on sitten leikkipuisto tuolla kauempana.
Lasketaanko kaupassa käymistä kävellen ulkoiluksi muuten ollenkaan?
Ja oikeasti: mitä meidän pitäisi ulkona tehdä tuon 9kk ikäisen kanssa? Olkaa kilttejä ja vastatkaa te, jotka haukutte muita huonoiksi äideiksi, kun ei ulkoilla tarpeeksi.