Olenko mä nyt kohtuuttomasti vihainen ?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Silla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Silla"

Vieras
Mies vietti yönsä erään naisen luona. Asiasta puhuttuamme poistin naisen nron hänen kännystään ja sovimme katsoa tulisiko tästä vielä jotain yhdessä. kuitenkin tänään löysin ko nron hänen kännystään!!! Joo, tyhmä kännyratsaaja olen. Mutta hän on siis uudestaan lisännyt numeron puhelimeensa! Ja nyt on vihainen ja pettynyt siihen, että MINÄ OLEN TEHNYT VÄÄRIN!

Enkö minä saa olla raivoissani tuosta numerolöydöstä?

No ei tossa nyt kyllä pelkästään sua voi syyttää. Tottakai teit itse väärin kun menit selän takana tutkimaan puhelinta (ilmeisesti), mutta kun mies ei selkeästi luottamuksen arvoinen ollut niin on aika turha leijua millään olemattomalla loukatuksi tulleisuudella..

Joko hyväksyt että panee toistakin naista tai heität karvaperseen ulos elämästäsi.
Valitettavasti tuommoiset ei ikinä muutu.
Jos rikas ja sua ei seksi kiinnosta niin johan joka panoreissulta saa bonusta esim. etelänmatka.

Itse en tautien pelossa koskis tuommoista miestä edes pitkällä tikulla. Mistä sitä tietää missä kaikkialla se on vehjettään liottanut.

Miehesi yrittää syyllistää sinua puhelimen urkkimisesta, että hänen omat touhunsa näkyisivät jotenkin paremmassa valossa ja saisi jatkaa rauhassa toilailujaan sillä välin kun sinä podet huonoa omaatuntoa hänen puhelimensa tutkimisesta ja "kohtuuttomasta vihasta". Ainakin itselle tuli heti mieleen.

Mitähän "katsomista" tuossa enää on :O Minä olisin jo laittanut tuommosen ukon kierrätykseen, ei tollasista pettäjistä saa ku pahan mielen ja hyvässä lykyssä jonkun kivan pikku taudin vielä lisäksi. Hyi saatana :x Mitä tommosella tekee, ei niin yhtään mitään. Potku perseelle vaan ja ulos!

joo, mäkeen tommoset. itse monta kertaa petetyksi tulleena en sietäs tuommosta hetkeäkään. koska jos se numero sieltä poistuiskin, niin mistä sitä tietää jos se on siellä vaan eri nimellä? vaikea luottaa tuommoisen jälkeen toisen sanaan vaikka oliskin tuommoinen "pikku juttu".

sanot että jos se ämmä niin ihana kerran on ettei erossa voi pysyä niin tervemenoo vaan. varmasti löydät luotettavankin!

Tämä voi olla tietysti tyyliin "tikusta asiaa" tai "pilkunnu**imisen alkeet", vähän OT. Mutta jos voidaan olkaa kohauttamalla hyväksyä toisen henk koht asioihin urkkimisen, esim. kirjesalaisuus joka on verrannollinen tekstiviestien tiirailuun, jotka ihan varmasti katsoit kun tutkit puhelinnumeroluettelonkin, niin ei sekään nyt ihan hyvä asia ole. Tässä tilanteessa toki ymmärrystä on helppo antaa kun mies oli jo narahtanut niin sanotusti. Mutta jos itse on valmis antamaan toiselle toisen mahdollisuuden, ja tämä puhelinnumeron olemassaolo oli riittävä osoitus että hän ei olekkaan tosissaan asian suhteen, niin mitä siinä enää asiaa ihmettelet? tuhlaat juuri nyt omaa elämääsi ja myös sen toisen jos et usko että asia tulee toimimaan, tuollainen petetty-tilanne vaatii aika herkkää kohtelua molempia kohtaan pitkän aikaa että asia voisi parantua joskus. Eikä jatkuvat riitelyt auta asiaa mitenkään, vaan kuoppaavat suhteen jämät entistä nopeammin.

Raivoissaan olon oikeutus ei ole se asia mitä sinun pitäisi miettiä tuossa tilanteessa, vaan sitä mikä menee mihinkin pahvilaatikkoon kätevimmin, näin siis jos oikeasti tunnet että hän ylitti rajan puhelinnumeron kanssa. Jos sinusta taas tuntuu että miehelläkin on joku oikeus suuttua puhelimen räpläyksestä tuossa tilanteessa niin sit pulinat pois, mene pahoittelemaan tekoasi, sovi asia.

Ihmiset jää siihen riitelyyn niin kiinni joskus että eivät enää osaa vetää rajaa sille mikä on järkevää ja mikä ei, kaikki aiheet on potentiaalisia minä vastaan hän tilanteita. Jokaisesta sodasta pitäisi selvitä voittajana. Erossa harvemmin kukaan oikeasti voittaa, normaalisti.

Älä jää kiinni sellaiseen tunnehyytelöön missä rimpuilet epämääräisen ajan kunnes et enää jaksa yhtään mitään, nyt teet selkeät ratkaisut, joko alat paikkaamaan suhdetta tai osoitat ovea ukolle. Tuollainen kuka oli oikeassa läpätys vaan kuluttaa ihmisen koska sille ei tule ikinä loppua. Nyt on se päätöksen paikka, ei sitä voi väistellä muihin asioihin huomion kiinnittämällä.

Yhteistyössä