Olenko mä hirviö???

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä en anna miehelle lepää ikinä,
vaikka itse voin levätä vaikka kuinka

Mä en ostaa enkä anna ostaa miehelle vaateita,
vaikka ostan itselle ja lapsille aina ja lisääks shoppailen kaikki hänen rahaa

Mä en anna miehelle juoda ollenkaan,
mutta itse voin vaikka mikä känni otta,mutta en halua nyt :xmas:

Mä en anna miehelle olla kauan tietokonessa
ja itse voin olla vaikka koko päivä

Miehelle ei saa piereskellä!!!!!! :kieh:

Miehelle pitäis yöllä herätä jos vauva itkee

Jos mä haluan teetä tai kahvia huudan miehelle"tee kahvia!"

En tiska ollenkaan,se on miehen homma,lattiat en ole melkein ikinä pessyt

Kun pesukone pesee,miehelle pitäis laita ne pyyhket kuivumaan,se on minulle liian raskasta

Mies käy mun hommia tekemään :xmas:

Musta tuntuu, ettet sä ole hirviö, vaan sun mies on sulle käsittämättömän kiltti. Laske siitä, kuinka hurjasti se susta tykkää.

Onko sulla huono omatunto kun kyselet ? :) No, en osaa vastata, jotkut miehet tykkää kotihommista ja osaa keittää kahvia ilman käskytystä, osaavat olla pieremättä ilman eri kehoitusta ja tiskaavatkin ihan sopivasti = täyttävät ja tyhjentävät tiskikoneen. Että jos olet hirviö niin ei näillä asioilla ole mitään miesten kotitöiden kanssa tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Peesi. Mädäntykää jossain muualla kuin miehenne vieressä! :attn:

Tarkotti varmaan, että mies ei saa piereskellä ;) Mut on kyllä ihan kamalaa luettavaa nuiden kirjotusvirheiden takia, sori vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja opiskeletko suomea?:

Tarkotti varmaan, että mies ei saa piereskellä ;) Mut on kyllä ihan kamalaa luettavaa nuiden kirjotusvirheiden takia, sori vaan.

Minusta aika hyvää suomea kun ottaa huomioon, ettei ole suomalainen kirjoittaja :) Suomi kun ei kielenä ole ihan helpoimmasta päästä oppia..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta tuntuu, ettet sä ole hirviö, vaan sun mies on sulle käsittämättömän kiltti. Laske siitä, kuinka hurjasti se susta tykkää.

No sen huoma :ashamed: jos mä annan sudelma hänelle,hän menee tajuttomaksi :ashamed:

Ihanaa. :D :heart:

No sen huoma :ashamed: jos mä annan sudelma hänelle,hän menee tajuttomaksi :ashamed:

Sitten kannattaa varmaan pestä hampaat välillä...

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:

Minusta aika hyvää suomea kun ottaa huomioon, ettei ole suomalainen kirjoittaja :) Suomi kun ei kielenä ole ihan helpoimmasta päästä oppia..

Kyllä mä tiedän ettei ole suomalainen kirjottaja. Mut kun kuitenkin on tänne asettunut, niin voishan sitä käydä ihan opiskelemassa oikeinkirjoitusta. Kyllä mä ainakin haluaisin kirjottaakin ymmärrettävää kieltä, jos ulkomailla asuisin.

Olet itsekäs ihminen. Ilmeisesti miehes välittää ja rakastaa sinua todella. Oletko koskaan miettinyt että mitä sitten kun miehesi väsyy? Jos hän sairastuu vakavasti?

Ihanaa. :D :heart:

:D mutta hän sen saa kerran vuodessa :xmas:

No älä ;) .

Mä tiedän kyllä Savannan kirjoitustyylin ja sen, jotta kaikki sanat ei taivu, kuten suomen kielen pitäisi, mutta nostan silti hälle hattua, ainakin yrittää ja on ihan oikeesti AITO ihminen jutuissaan, sitä mä arvostan ja kaikille, joille tuo mun pointti taas tuttuun tyyliin suhahti ohi ---> se oli vitsi, huuli, heitto, zoukki...juunou... :xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä