Olenko mä ainut joka ei oo vielä tehnyt yhtään mitään jouluksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
En oo ostanut joulukortteja saatikka ainuttakaan lahjaa.. :snotty: Kotonakaan ei oo mitään jouluun liittyvää esillä.Oikeesti mä voisin painua maan alle joulun ajaksi inhoan joulua.. :$

Et! Minäkääm en ole tehnyt vielä yhtään mitään. Ahistaa kaikki jouluhössötykset. Kaikilla on kauheet odotukset joulun suhteen ja sit jouluna itketään, kun asiat ei mennytkään niin kuin olis halunnu.. Miksei joulu voisi olla ihan tavallinen päivä, kiireetön vapaapäivä?

En minäkään ole tehnyt yhtään mitään joulun eteen. Ensimmäinen adventti, eli nyt tuleva viikonloppu, on mulla yleensä ollut joulukoristeiden laittamisen aikaa.

Ei, kun teinhän mä jotain... töissä laitoin kynttelikön esille :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Et! Minäkääm en ole tehnyt vielä yhtään mitään. Ahistaa kaikki jouluhössötykset. Kaikilla on kauheet odotukset joulun suhteen ja sit jouluna itketään, kun asiat ei mennytkään niin kuin olis halunnu.. Miksei joulu voisi olla ihan tavallinen päivä, kiireetön vapaapäivä?

Mä en ymmärrä tätä kauheat odotukset??!! siis mitä siltä joululta odotetaan semmoista että siihen sitten petytään :/ Kun ei minun tuttavapiirissä kukaan ole itkenyt/surrut sitä että joulu meni pilalle...

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
En minäkään ole tehnyt yhtään mitään joulun eteen. Ensimmäinen adventti, eli nyt tuleva viikonloppu, on mulla yleensä ollut joulukoristeiden laittamisen aikaa.

Mä oon vielä jouluaattona aamuvuorossa töissä,mut eipä tuo mua haittaa.. =)

Meillä on jo jouluvalot,kyntteliköt jne,joulukortitkin teetin,mutta yhtään lahjaan en varsinaisesti ole ostanut vielä...enkä kyllä niiden kans hötkyilekään.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Mä oon vielä jouluaattona aamuvuorossa töissä,mut eipä tuo mua haittaa.. =)

Jeps... silloin, kun mä olin siinä entisessä työasussani, niin lupauduin töihin jouluksikin - mutta pomo sanoi, että perheenäiti saa viettää joulun kotona :D Eli eipä olis haitannut muakaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Mä en ymmärrä tätä kauheat odotukset??!! siis mitä siltä joululta odotetaan semmoista että siihen sitten petytään :/ Kun ei minun tuttavapiirissä kukaan ole itkenyt/surrut sitä että joulu meni pilalle...

Mun tuttavapiirissä on joku itkeny jouluna, kun ei kaikki mennytkään niin kuin olis halunnu. Ei tarvii olla kuin kaupasta ostettu lanttulaatikko ite tehy tilalla.. Tai muutaman kympin lahja 300 euron lahjatoiveen sijaan. Toinen saa kalliin lahjan kun toinen halvemman.. Jne ja kaikki nää odotukset aikuisen ihmisen taholta.. Joulu on lastenjuhla mun mielestä ja silloin voi aikuiset vähän joustaa omista odotuksistaan..

Et ole ainut. Tykkään kyllä joulusta, mutta tulee se ilman isompaa häsläämistäkin. Lahjojen ostaminen jää aina viime tinkaan, ja joka vuosi päätän, että ensi vuonna alan ostamaan niitä jo tammikuussa. Kunnes taas huomaan olevani tässä tilanteessa, että joulu on jo ovella eikä ensimmäistäkään lahjaa hankittuna...

Et ole. tosin tänä jouluna ei taida joulua tänne tullakaan :(
Mieli tekisi tehdä kaikennäköistä mut ei pysty fyysisesti tai sitten sitä vähää minkä pystyisi ei kertakaikkiaan jaksa. :(

Yhteistyössä