Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Et! Minäkääm en ole tehnyt vielä yhtään mitään. Ahistaa kaikki jouluhössötykset. Kaikilla on kauheet odotukset joulun suhteen ja sit jouluna itketään, kun asiat ei mennytkään niin kuin olis halunnu.. Miksei joulu voisi olla ihan tavallinen päivä, kiireetön vapaapäivä?
Mä oon vielä jouluaattona aamuvuorossa töissä,mut eipä tuo mua haittaa.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:En minäkään ole tehnyt yhtään mitään joulun eteen. Ensimmäinen adventti, eli nyt tuleva viikonloppu, on mulla yleensä ollut joulukoristeiden laittamisen aikaa.
Ei, kun teinhän mä jotain... töissä laitoin kynttelikön esille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon vielä jouluaattona aamuvuorossa töissä,mut eipä tuo mua haittaa.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:En minäkään ole tehnyt yhtään mitään joulun eteen. Ensimmäinen adventti, eli nyt tuleva viikonloppu, on mulla yleensä ollut joulukoristeiden laittamisen aikaa.
Ei, kun teinhän mä jotain... töissä laitoin kynttelikön esille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Et! Minäkääm en ole tehnyt vielä yhtään mitään. Ahistaa kaikki jouluhössötykset. Kaikilla on kauheet odotukset joulun suhteen ja sit jouluna itketään, kun asiat ei mennytkään niin kuin olis halunnu.. Miksei joulu voisi olla ihan tavallinen päivä, kiireetön vapaapäivä?
Mä en ymmärrä tätä kauheat odotukset??!! siis mitä siltä joululta odotetaan semmoista että siihen sitten petytään :/ Kun ei minun tuttavapiirissä kukaan ole itkenyt/surrut sitä että joulu meni pilalle...