R
"Reetu"
Vieras
Elämä ahistaa ja tulevaisuus mietityttää. Jatkuvia riitoja samoista asioista. Onko oma-alotteisuus ja viitseliäisyys naisissa harvinaista? Olen tehnyt viimisen kaks vuotta kämppäremppaa, pihanlaittoa, ruoanlaiton, siivoukset, pyykinpesun, kesät leikkaan nurmet, syksyl haravoin pihan puhtaaks, talvella pihankolaukset ym ym.... Nainen tekee välillä ruokaa, välillä siivoo, välillä pesee pyykkiä siinä kaikki. Onko liikaa vaadittu että esim talvella nainen osais ihan itse kolata pihaa tai edes osais lakaista oven edustan mun ollessa töissä? Osallistuisi ulkotöihin käskemättä ja tappelematta asiasta. Olis innokas tekemään ulkotöitä vaikka ihan siks että se olis mukavaa yhteistä tekemistä ympäri vuoden. Vaihtais petivaatteet sänkyyn useemmin kun kerran puolessa vuodessa käskemättä ?? Nekin jouduin lopulta itse vaihtamaan kun kyllästyin tappelemaan. Vaihtas puhtaat pyyhkeet meille ja hoitais kotityöt paremmin. Olis kiinnostunu vaikka pitämään kaapit järjestyksessä ettei kaikki olis aina jumalattomassa epäjärjestyksessä ja nekin olen lopulta itse tehnyt kyllästyttyäni. Siivoais vaika uunin kerran kahdessa vuodessa. Osais pestä suihkutilat siis eiks nää ole ihan perusasioita?????? Osais käydä kaupassa yksin autolla edes kerran vuodessa ilman minua mut ei suostu ajaa autoo kun ei tykkää.. Itse joudun kyl yksinkin hoitamaan kauppaostokset. Argh lista on loputon. Vaadinko oikeesti naiselta liikaa? En kuminkaan itse makaa sohval ja käskytä vaan osallistun ihan kaikkeen. Haluan tasa-arvoa!!