Olenko liian innokas, jos kyselen kuvia

  • Viestiketjun aloittaja akake
  • Ensimmäinen viesti
akake
Olemme maksaneet nyt 3 viikon ikäisestä koiranpennusta neljäsosan (300 euroa) varausmaksua. Viimeksi olen nähnyt pennusta kuvan kun se oli viikon ikäinen. Olenko liian innokas, jos laitan kenneliin sähköpostia ja kyselen pennun kuulumisia ja kuvia? Pitäisikö vaan jaksaa odottaa että aikanaan kasvattaja kuvaa pentua?
 
hhhhhhhhhh
no kysele pois! Meidän koirasta ottivat joka viikko kuvia sivuille ihan sen vuoksi että varaajat näki....Ihanahan niit äon katsoa ja ne pennyut kun muuttuu hirveästi viikonkin aikana...
 
Kyllä mä jo kyselisin kuvien perään :)

Kyllä mä luulen, että kasvattaja on pentua jo kuvannut...on vaan jäänyt kuvien eteenpäinlähetys vähän heikommille kantamille.

Mä kävin joka viikko katsomassa omaa pentuani ja aina otin kuvia. Laitoin niitä kasvattajan pyynnöstä myös hänelle näytille, mutta ei ne ihan samaan tahtiin hänen kotisivuilleen päivittyneet :)
 
"aapee"
Anteeksi kyselyni, mutta olen sosiaalisesti todella kömpelö. Onko korrektimpaa laittaa kasvattajalle sähköpostia ja kysyä kuulumisia vaiko laittaa Feisbuukin kautta hänelle viestiä ja kysellä kuulumisia? En ole hänen Feisbuuk-kaverinsa, mutta hänen sivuillaan kennelin kuvat ja jutut ovat julkisia.
 

Yhteistyössä