Olenko lapsellinen, kun loukkaannuin miesystävälle

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
*
Junttimaista huumoria, mut jotkut miehet on. Oman ukon suusta en osais tommosta kuvitella kuulevani. Tosin se ei niin sanoiskaan ainakaan OMISTA naispuolisista työkavereistaan, ennemminkin että pitäis enempi vaatteita päällään! ;D
 
juujuu
Mitäs tosta loukkaantumaan, kait sitä nyt mies saa silmillään iloita vähäpukeisista naisista. Ettei tarvi salaa vilkuilla. Kyllä minä ainakin itsekin kattelen ja ukollenikin sanon jos joku on oikein namun näköinen. Neljäntoista uskollisen aviovuoden jälkeen en tod. osaa nokkiintua moisesta..
 
vieras
Kyllä me monesti vitsaillaan tollasista asioista, se raja menee sit siinä jos rupee jostain tietystä puhumaan noin, tai muuta juttua heittelemään. Mut kesä ja vähät vaatteet mä siedän :). Tietty vähän riippuu että millä äänensävyllä se tulee, silläkin on merkitystä.
 
minä
Et ole lapsellinen
vaan mielestäni miesystäväsi on valitettavasti todellinen moukka. Sillä tietenkin me kaikki kuljemme silmät avoimina ja näemme, jos vastaan tulee enemmän tai vähemmän katsottavan arvoisia miehiä/naisia.
Mutta niistä murjaiseminen ystävättärelle tai edes sisarelle on joko täysin kypsymättömän tai moukkamaisen miehen käytöstä.
Minun neuvoni on, että sanot asiasta mielipiteesi jonain rauhallisena hetkenä; ei silloin, kun tilanne on päällä.
Ehkä miesystäväsi kasvaa jonakin päivänä mieheksi - jollei, etsi arvoisesi ystävä, joka ei varta vasten yritä satuttaa sinua.
Neuvoni on silti, että et osoita mieltäsi juuri tilanteen ollessa akuutti, sillä ehkäpä miesystäväsi heikko ego vain nauttii, kun näkee, että kärsit.
 
vieras
Oha tuo vähän moukkamaista ehkä, mut ei se nyt mun itsetunnolle kävis, murjasisin takas seuraavan kerran kun joku namupala menee kadulla :). Ei miesten juttuja kannata aina niin vakavasti ottaa, ehkä ne ei vaan aina ajattele loppuun asti mitä sanoo.
 
Saraldo
Kyllä mun huumori ja itsetunto tuon kestäisi. Kyllä mekin naisvaltaisella alalla aina vitsaillaan, että sais ne komeat miesasiakkaat tulla vaikka uikkareissa vastaanotolle, jotta päivä vähän piristyis :D .
 
harmaa
No kyllä mä vähän ihmettelisin, kun ainut naispuolinen työntekijä on lesbo :D Ei mun mies heitä tommosia kommentteja ikinä, mutta mä heitän. Me ollaankin vähän eri planeetoilta :D (minä Marsista ja mies Venuksesta?)
 
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Junttimaista huumoria, mut jotkut miehet on. Oman ukon suusta en osais tommosta kuvitella kuulevani. Tosin se ei niin sanoiskaan ainakaan OMISTA naispuolisista työkavereistaan, ennemminkin että pitäis enempi vaatteita päällään! ;D
ai ? mun mielestä toi ois nimenomaan junttia mitä sun miehes vois sanoa .
 

Yhteistyössä