[QUOTE="Irmeli";25906199]Täällähän tuntuu olevan jaksavaista porukkaa
Toki arvattavissa tällä supernaisten palstalla, todellisuus saattaa joillain teilläkin olla jotain muuta sitten omalla kohdalla..
Tosiaan, mies lähtisi la aamuna klo 8 ja palaisi sunnuntaina joskus iltapäivällä ja varmasti karseassa krapulassa, eli nukkuisi loppupäivän.
Varmasti fyysisesti pärjättäisiin viikonloppu, ollaanhan me pärjätty kaikki miehen työmatkatkin, jolloin on useita öitä pois. Joku ehdotti että 2,5 v saa tehdä mitä haluaa ja minä lepään. Miten se onnistuu?
Meillä on tilanne se, että jokaikinen päivä on jo piirretyt käytössä ja ulkoilla en jaksa lapsen kanssa läheskään jokapäivä, kun en vaan jaksa kävellä ja seistä, kun selkä hajoaa ja supistaa. Tähänkin olen pyytänyt mieheltä apua, että ulkoislisi lapsen kanssa töiden jälkeen ja tekisin sillä välin vaikka ruoan ja päivällä ehdin tehdä enemmän rauhallisia kotihommia. Näin on käynyt kerran tai kaksi tämän 29 viikon aikana..
Tässä raskaudessa on ollut verenvuotoa ja supistuksia, mutta en ole lääkäriltä saanut mitään arveluja siitä, että ennenaikainen syntyminen olisi todennäköistä, ei ole ottanut mitään kantaa asiaan, enkä ole kysellyt.
Olen joutunut käymään muutaman kerran päivystyksessä ja ottamaan aina lapsen mukaan, kun mies ei töiltään ole ehtinyt tulla.
Joku ehdotti, että mies järjestäisi varahoito suunnitelman. Olen tätä ehdottanut miehelle eilen, mutta en saanut mitään vastausta. En kyllä ihmettele, sillä mitään hoitopaikkaa ei ole.[/QUOTE]
Kuulostaa siltä, että kyse ei ole ihan pelkästään tuosta risteilystä.
Itse tekisin niin, että kertoisin rehellisesti, yrittäen välttää riitaa, noista kaikista tuntemuksista. Yrittäisin ratkaista nuo ongelmat ihan erikseen.
Sitten oma kysymys on se risteilylle lähtö. Minä kyllä päästäisin miehen. Miehen olisi puolestaan hyvä yrittää järjestää viikonlopuksi joku katsomaan lasta pariksi tunniksi, vaikka ulkoilemaan lapsen kanssa. Työkaverin teini-ikäinen lapsi, MLL:n hoitaja tai joku muu. Silloin olisi molemmilla parempi fiilis.
Sanoit että hoitopaikkaa ei ole. Uskoisin kyllä että JOKU löytyy pariksi tunniksi korvausta vastaan. Jos on rahaa lähteä laivalle, on varmaan varaa maksaa vähän parin tunnin hoidostakin
Nyt miehen luovuus kehiin.
Neuvottelemalla on ihan mahdollista saada hyvä lopputulos! Itse olen myös lahjottavissa: mies on luvannut ostaa vaikka haluamani hajuveden kiitokseksi pitkämielisyydestäni. Eipä siinäkään musta ole mitään väärää, itse jaksan paremmin kun on palkinto luvassa