Olenko kauhea kyylääjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taratella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taratella

Vieras
Lueskelin ihan sattumalta yhtä keskusteluketjua täältä Kaksplussan sivuilta ja tietyistä asioista älysin, että yksi keskustelijahan on siellä minun kaverini. Nyt olen tuon ketjun kautta saanut selville mm. että hän yrittää tulla raskaaksi, mutta ei ole kertonut asiasta kuin parhaalle ystävälleen. Minun täytyy myöntää, että olen vähän jäänyt koukkuun hänen kuulumistensa lukemiseen.

Olenko mä nyt kauhea kyylääjä, kun luen täältä asioita, joita hän ei "oikeassa elämässä" mulle kerro? Mutta toisaalta, jokainen itse ottaa tämän riskin palstalle asioitaan kirjoittaessaan, että joku tuttukin saattaa eksyä ne kirjoitukset lukemaan...

Eihän siinä mitään jos täältä tajuaa, kunhan vaan pitää livenä suunsa kiinni, mä en ainakaa haluis et mun kaverit alkais tinkaa jotain vauvajuttuja tms. kerron sitten kun aika on oikea, itse... :D

Ei mua ainakaan haittaa jos tunnistetaan, on jo tunnistettukin. :) Voithan sä kaverille kertoa että olet huomannut hänen kirjoittelevan mutta et sano mitään noista arkaluontoisemmista asioista?

En halua hänelle paljastaa, että olen hänet täältä bongannut. Jotenkin minua ihan nolottaa lukea esim. hänen seksielämästään, vaikkei hän tiedäkään, että minä luen. Suuni pidän totta totisesti supussa! Mutta nyt varmasti kyttäilen täällä päivittäin, että milloin hän tekee positiivisen raskaustestin... :D

Täällä ei kaikki tajua sitä, miten tunnistettavissa ovat. Osa on niin pihalla nettihommistakin eikä osaa käyttää googlea, etteivät siltäkään pohjalta tajua. Älä sano mitään.

Yhteistyössä