V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en jaksais jakaa elämääni ihmisen kanssa, joka ois kokoajan kotona, vaikka sitten tekisikin töitäkin samalla... Tukehtuisin, jos oisin saman ihmisen kaa nenätysten 24/7.
No juu, eihän sitä jaksaisi. Mut toisaalta meillä on tilava asunto ja mulla ja miehellä omat työhuoneet ihan eri päissä asuntoa, että ei tarvitse koko ajan nähdä senkään puolesta. Puuhastellaan molemmat omia juttujamme ja kun asummen kaupungin keskustassa, niin voi lähteä vaikka kahville lukemaan päivän lehden ihan rauhassa.
Mut ideana oli se, että aina on toinen kotona hoitamassa arkea ja toinen pääsee omia juttuja hoitamaan. Mua inhottaa ajatus, että kaikki jäisi mun niskoille, niin kuin perinteisesti on. On pakko päästä liikkumaan ihan itsekseen ja saada vaihtelua päiviin. Yhteinen lapsi. En halua ajautua siihen perinteiseen asetlemaan: äiti yksin lapsen kanssa päivät ja mies tulee kotiin vasta illalla.
Noin se ehkä toimisikin, että toinen asuttaa eteläsiipeä ja toinen pohjoissiipeä.