M
Mörö
Vieras
Mä oon duunarin vaimo, mut en mä mikään lapsenhoitoautomaatti oo enkä kotiorja. Miehellä on 4 pv töitä ja 6 vapaata joten ihan hyvin ehtii osallistua tasapuolisesti arkeemme ja kotitöihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:En tiiä muista, mutta alko jostain syystä tökkiä taas tämä duunari=kouluttamaton -jutut. Katsokaas kun niihin duunarin hommiinkin on omat koulutuksensa. Sitäpaitsi, nimenomaan se duunari pääsee töistä klo 15-16, että kyllä siinä aika hyvin perheelle jää aikaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:No se on ihan hieno periaate juu... Totean vain, että mun duunari-kirvesmies mieheni tulee joka päivä kotiin klo 15.30 ja viikonloput on vapaalla... Sen sijaan mun parhaan ystävän erittäin pitkälle opiskellut mies on toimistolla usein seitsemään asti illalla ja lisäksi matkustaa ihan järjettömän paljon. Ja kyseessä ei ole mikään työnarkomaani, vaan aivan ihana isä ja mies, jolla on arvot kohdallaan. Se vain on, kun on pomo tai pomon tasoisessa virassa, työpäivät ovat sen mukaiset. Toisin kuin sillä duunarilla....