Olenko kamala ihminen jos otan lapset ja muutan pois? Anoppiongelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="alkup";28635066]Sen takia tässä sitä lähtemistä olen miettinyt, koska mies ei äitiään pihalle pistä, niin haluaa vissiin oikeasti että minä lähden. En tiedä.

Ei, tämä ei ole provo, toivoisin että on. Tuutteko kantoavuksi, tuota ei nimittäin kaksi ihmistä pihalle kanna... Ja joo sillä on oma kämppä mihin mennä mutta sillä ei ole rahaa asua yksin. Toisin sanoen ei ole varaa ruokaan mutta tupakkaan kyllä on.[/QUOTE]

Eli se tuli teille vain, koska halus elää ilmaiseksi?

Mieti nyt hyvin tarkkaan haluatko asua miehen kanssa joka antaa äitinsä kohdella sinua noin. Jos et niin ota lapset ja lähde, asukoot äiti ja poika onnellisina kahden.

Sama tuli mullekin mieleen, ei halua lähteä kun elelee kuin hotellissa? Lakatkaa ruokkimasta sitä ja hei! Nyt alatte perimään siltä vuokraa ja vesimaksua ja vaikka mitä! Täytyyhän siitä asumisesta jotain maksaakin :kieh:.

No, johan on tapaus! :laugh: Sori.

Minä en lähtis yhtään mihinkään omasta kodistani!!!

Pistät nyt sen muorin pihalle sieltä:laugh:

Houkuttele hänet ulos jollain konstilla
, sitten menet kotiin, pakkaat kamat ja jätät ne oven ulkopuolelle:D

Jos jättäisi ristikkolehden oven ulkopuolelle? Tai lähikaupan alekupongin jolla saa kahvipaketin. :whistle:

Jos mies ei tosiaan näe tilanteessa mitään väärää, niin ilmoitat sille, että valitsee sinut tai äitinsä. Annat jonkun aikarajan (huomenna, viikon loppuun mennessä - minkä nyt koet sopivasti) ja toteat, että jos anoppi ei ole siihen mennessä lentänyt pihalle, niin sinä lähdet.

Ei tuollaista todellakaan tarvitse sietää.

Missä anoppi asuu? On tainnut menettää asunnon. Aivan uskomattomalta tuntuu. Jos nyt sanot, että poistut heti täältä tai soitat poliiisin paikalle. Anoppi on voinut tehdä osoitteen muutoksenkin teille ja virallisesti asuu teillä. Jos siis omistat osuuden talosta niin heti akka ulos. En ikinä hyväksyisi, että joku luuhaisi meillä paria päivää kauempaa ja vielä tuollainen minkä kuvaili. Hui ja hyi!

Musta tilanne on tossa se, että joko anoppi lähtee tai lähtee mies ja anoppi. Minä en lapsien kanssa alkaisi muuttamaan kodistamme pois, mutta jos mies on noin munaton! niin sitten olisin varmasti aivan onnellinenkin, kun lähtisi sinne äitinsä helmoihin.

Mä varmaan vastaavassa tilanteessa lähtisin lasten kanssa kesälomalle ja sanoisin miehelle, että anopin pitää olla poissa, kun palaamme. Jos mitään ei ole tapahtunut, saisi mies lähteä yhdessä äitinsä kanssa.

Onko tämä nyt provo vai oletko tosissasi?

Millaisia kynnysmattoja oikein olette miehesi kanssa, jos anoppinne yhtäkkiä vaan muuttaa teille ja vieläpä pomottaa ja te suostutte siihen?

Hän on kuitenkin vieras teillä, joten teidän säännöillä mennään!??
Ja eikö miehesi sano mitään?
Jos miehesi valitsee ennemmin äitinsä kuin sinut, niin eiköhän sinun ole sitten parempi muuttaa lasten kanssa pois. Niin minä ainakin tekisin.

Tosin minun silmilleni ei anoppi vastaavalla tavalla hyppisi. Tilanne ei pääsisi noin pitkälle, mut sinun nyk. tilanteessasi sanoisin itse hänelle suoraan tiukasti, että vierailu on kestänyt nyt niin pitkään, että toivot jo omaa rauhaa oman perheenne kesken.

Ei kai tuollaisia ihmisiä olekaan?

[QUOTE="Vieras";28635374]Onko tämä nyt provo vai oletko tosissasi?

Millaisia kynnysmattoja oikein olette miehesi kanssa, jos anoppinne yhtäkkiä vaan muuttaa teille ja vieläpä pomottaa ja te suostutte siihen?

Hän on kuitenkin vieras teillä, joten teidän säännöillä mennään!??
Ja eikö miehesi sano mitään?
Jos miehesi valitsee ennemmin äitinsä kuin sinut, niin eiköhän sinun ole sitten parempi muuttaa lasten kanssa pois. Niin minä ainakin tekisin.

Tosin minun silmilleni ei anoppi vastaavalla tavalla hyppisi. Tilanne ei pääsisi noin pitkälle, mut sinun nyk. tilanteessasi sanoisin itse hänelle suoraan tiukasti, että vierailu on kestänyt nyt niin pitkään, että toivot jo omaa rauhaa oman perheenne kesken.

Ei kai tuollaisia ihmisiä olekaan?[/QUOTE]

Näin. Miestä ihmettelen vielä enemmän, mikähän mammanpoika sekin on...

Yhteistyössä