E
en ymmärrä
Vieras
Ärsyttää, siis oma äitini tässä koko ajan kehottaa ostamaan sen silitysraudan ja silittämään kaikki vauvan vaatteet!!! Onko siinä järkeä jos muuten en tuu käyttään silitysrautaa? Olishan mulla nyt aikaa ku vauva ei ole vielä tullut niin silittää hälle vaatteet mutta entäs tulevaisuudessa? Eikös siinä ole muutakin tekemistä ku silitellä vauvan vaatteita? Siis onko sellaiselle aikaa? Nyt mulla pyörii mielessä sellainen kuva että aina kun vauva nukkuu, minä vaan pesen pyykkiä ja silittelen sen vaatteita enkä muuta ehi!!! Minunhan pitäis ehtiä kuitenki tehdä paljon asioita.....huh
Mieskin sanoi että kyllä sitä aikaa pitää olla silitellä niitä!!! Siis meinasin jo purskahtaa itkuun
Mullahan on täällä koko koti hoidettava, pitää pitää paikat siistinä, tehdä ruokaa, tiskata, siivota, pestä pyykkiä, sitten on koiranpentu joka tarvitsee hoitoa tietty, sillekki sitä aikaa jakaa ja sitten vielä minä? Jääkö mulla itselleni aikaa! Siis että voisin vain levätä kun vauva nukkuu enkä ahertaa koko ajan....