H
hämmästynyt
Vieras
olin tänään leikkipuistossa lasteni kanssa; 5 ja 3 vuotiaat. Oli aika hiljaista, ei ollut paljoa lapsia paikalla. Mut siel oli tyttö ja poika. Tunnen ko. tytön on 11 vuotias, siel he kävelivät käsikädessä pojan kanssa. Siis eihän siin mitään, mutta ku muistaa oman itseni sen ikäisenä niin ei tosiaan kävety käsikädessä pojan kanssa julkisesti.
Olenko kalkkis
Olenko kalkkis