N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja niina:kysynpä sitä teiltäkin, kun kaikki siitä jaksaa jauhaa.
olen siis 168 pitkä ja painan 45kiloa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.
Ihan hyvä vitsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.
ja mä painoin 38 kiloa kun olin imettänyt esikoisen ja olen 152 pitkä, pieniluinen ja todella olin silloin huonossa kunnossa ja liian laiha.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Tuon pituisella pitäisi painoa olla ainakin yli 50kg!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon täsmälleen samanpituinen ja 54 kilosena oon ollut jo toooodella hoikka. Nyt painoa varmaan muutama kilo enempi, ja hoikka edelleen.
Sanoisin että olet alipainoinen. Voitko ihan hyvin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon täsmälleen samanpituinen ja 54 kilosena oon ollut jo toooodella hoikka. Nyt painoa varmaan muutama kilo enempi, ja hoikka edelleen.
usein on ollut huimauskohtauksia ja minua väsyttää usein. mies tosin väittää että olisin raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mä oon täsmälleen samanpituinen ja 54 kilosena oon ollut jo toooodella hoikka. Nyt painoa varmaan muutama kilo enempi, ja hoikka edelleen.
usein on ollut huimauskohtauksia ja minua väsyttää usein. mies tosin väittää että olisin raskaana.
Kyllä nuo oireet varmaan liittyy tohon alipainoon. Sulla on varmaan hemoglobiinikin huonolla mallilla. Entäs verenpaine? Luulen, että noin laihana ei ole kauhean helppo tulla raskaaksi. Tuleeko menkat normaalisti?
Alkuperäinen kirjoittaja niina:kysynpä sitä teiltäkin, kun kaikki siitä jaksaa jauhaa.
olen siis 168 pitkä ja painan 45kiloa