olenko alipainoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.

ja mä painoin 38 kiloa kun olin imettänyt esikoisen ja olen 152 pitkä, pieniluinen ja todella olin silloin huonossa kunnossa ja liian laiha.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
olen saman pituinen ja painoin noin 40 kg kun olin imettänyt esikoisen. Pieniluinen ja siro rakenne. en pitänyt itseäni alipainoisena.

Ihan hyvä vitsi :)

siis kyllä minua alipainoiseksi sanoi moni, jopa anorektikoksi haukuttiin. mutta oikeasti imetin kunnes paino oli tuo 40 kg. housukoko oli 32 (siis pienin koko) ja sekin iso, lasten vaatteeista etsin usein housut.

Mutta toisen lapsen synnyttyä lantio leveni pysyvästi ja paino on aivan toista luokkaa.

Imetys ja monta tuntia kestävät vaunulenkit esikoisen kanssa veivät kaiken rasvan pois, mutta liikuntaa ei enää kakkosen jälkeen ole ollut (ei aikaa) joten painoa on nyt paaaaljon, älä huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

ja mä painoin 38 kiloa kun olin imettänyt esikoisen ja olen 152 pitkä, pieniluinen ja todella olin silloin huonossa kunnossa ja liian laiha.

Mun kaveri on n.163 pitkä ja muutama vuosi sitten hän laihtui, söi todella huonosti. Hän ihmetteli, että miksi pyörryttää. No hän meni vaa'alle ja painoi muistaakseni jotakin 47kg, silloin hän "heräsi" ja alkoi syödä paremmin. Oli siis liian vähän tuo paino tuonkin pituiselle.

Mä oon täsmälleen samanpituinen ja 54 kilosena oon ollut jo toooodella hoikka. Nyt painoa varmaan muutama kilo enempi, ja hoikka edelleen.

Sanoisin että olet alipainoinen. Voitko ihan hyvin?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mä oon täsmälleen samanpituinen ja 54 kilosena oon ollut jo toooodella hoikka. Nyt painoa varmaan muutama kilo enempi, ja hoikka edelleen.

usein on ollut huimauskohtauksia ja minua väsyttää usein. mies tosin väittää että olisin raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

usein on ollut huimauskohtauksia ja minua väsyttää usein. mies tosin väittää että olisin raskaana.

Kyllä nuo oireet varmaan liittyy tohon alipainoon. Sulla on varmaan hemoglobiinikin huonolla mallilla. Entäs verenpaine? Luulen, että noin laihana ei ole kauhean helppo tulla raskaaksi. Tuleeko menkat normaalisti?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kyllä nuo oireet varmaan liittyy tohon alipainoon. Sulla on varmaan hemoglobiinikin huonolla mallilla. Entäs verenpaine? Luulen, että noin laihana ei ole kauhean helppo tulla raskaaksi. Tuleeko menkat normaalisti?

verenpaineesta en tiedä. menkkoja ei ole tullut kuukauteen.

Olen yli 165 cm ja painan 45 kg , ja syön tosi paljon ,enkä näytä mielestäni laihalta ,
vaikka kaikki niin väittävätkin. olen kavereitani laihempi mutta en laiha..?