sinä ola sverigeland kannataja tai självEt ole. Minä olen kyllästynyt jo nyt, vaikka olen lukenut vasta sanomalehden ja naamakirjan. Ja pikaisesti vilkuilin ylen sivuja. Kelasin jääkiekot äkkiä ohi ja yritin päästä oikeisiin uutisiin.
Just tämän takia toivoin viimeiseen asti Suomen häviävän.
Että sä olet ällöttävä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775452:Kauanhan tätä riemuu tällä kertaa jatkuu??
Viel kesän lopussa pulsut kulkee ilman paitaa palaneiden kaljamahojensa kanssa hoilaten ihanaa leijonat ihanaa tai den glider innii..:kieh:
Enkä kyl tajuu miksi joku hemmetin jääkiekko olis oikeutus herättää naapurin lapsetkin...mylvimällä,kuin kiimainen eläin...
se on kuule joka vuos sama juttu, hirveät hehkutukset, kisakatsomot ja kun hävitäänkin niin se megalomaaninen pettymys,murjotus kännäys ja likipiteän kansallinen suru kun ei voitettukkaan, tai sitten vaihtarina (onneksi harvoin) älytön huuto ja hehkutus jostain kultamitalista joka on saatu kun joukko aikuisia miehiä on luistellut muutaman tunnin muovisen kiekon perässä jossain toisessa maassa... nih, kas kaikki ei saa mitään megaorgasmia ja villiä riemua siitä että jotkut muut jossain muualla on voittanut jotain, eikä näin ollen jaksa siitä riehaantuaIhme tosikko, juhliminenkin yhen kerran 16v häiritsee ja kitinä vaan jatkuu, anna ihmisten iloita, tää on iso juttu, isompi kuin se ongelma että kakaras heräsi yhen kerran. mm-kultaa voitettiin nyt k16v jälkeen joten ei hätää ei ole joka päivä.
Ihme tosikkoja jotkut, aika itsekästä myös.
Peesi, enemmän se ärsytti.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23775507:no eiköhän tuo into laannu kuitenkin aika äkkiä, verrattuna siihen kuinka kauan mölistiin jostain sikaflunssasta esim. tuskin viikkoja kestää toitotus jääkiekosta
Peesi!Tasaiseen puurtamiseen tällainen pieni iloittelu ja iloitsemeinen oman maan jääkiekkojoukkueen voitamisesta tuskin nyt on kovin kamala asia..Ei tätä riemua ole ollut ihan äsken.
Kukaan ei kyllä voi väittää että jääkiekko olisi Suomelle jotenkin yhdentekevää tai "yhden jääkiekon " takia ei saisi vähän pitää ääntäkin :saint: Niitä ainoita asioita urheilun saralla joissa Suomi oikeasti joskus pärjää..