olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

=)
ihan mahtavaakun välillä on jotin tällästä koko kansan iloa ja onnea! Kyllähän marisijoita aina riittää ja ei kaikkien tarvitse siitä innostua mutta kyllä tämä on iso ja hieno asia meidän rakkaalle isänmaalle :)

Ja tosiaan jos olis joka vuotinen juttu niin vois alkaa kyrpimään mutta kun viime kerrasta on 16v niin antaa palaa vaan :D Meilläkin tytöt heräs yöllä erinäisiin mekastuksiin mutta minua vain nauratti ja otin tytöt kainaloon ja nukuttiin onnellisesti aamuun asti :)
Peesi :)
 
Kannattaa ihan tosi muuttaa omk:n jos jopa mm-kullan voitonjuhlat häiritsevät.:O
Kyllä se on jo aika valittaja joka sellaisesta jaksaa mököttää, ja jos jo seuraavana päivänä ärsyttää hehkutus niin asenne uusiksi :O
Tai sit se joka ei osaa pitää suutaan pienemmällä voi muuttaa sinne omakotitaloon.. :D
Jos kaksi ihmistä häiritsee lopputaloa...niin niiden kaikkien muiden pitää siis muuttaa,että kaksi ihmistä saavat tehä mitä tahtovat ja elää kuin muita ei olisikaan..

Mua ei haittaa normi elämisen äänet mutta se kyllä jos naapurissa kiljutaan puolenyön jälkeen kuin sikaa tapettaisi...
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775641:
Tai sit se joka ei osaa pitää suutaan pienemmällä voi muuttaa sinne omakotitaloon.. :D
Jos kaksi ihmistä häiritsee lopputaloa...niin niiden kaikkien muiden pitää siis muuttaa,että kaksi ihmistä saavat tehä mitä tahtovat ja elää kuin muita ei olisikaan..

Mua ei haittaa normi elämisen äänet mutta se kyllä jos naapurissa kiljutaan puolenyön jälkeen kuin sikaa tapettaisi...
No hei 16v viime mm-kullasta, mikä ihme elämätapavalittaja sä olet, kyllä mä ymmärrän jos muina päivinä mekastetaan ja valitat, mutta tää on jo aika naurettavaa.
 
"Neith"
Kannattaa ihan tosi muuttaa omk:n jos jopa mm-kullan voitonjuhlat häiritsevät.:O
Kyllä se on jo aika valittaja joka sellaisesta jaksaa mököttää, ja jos jo seuraavana päivänä ärsyttää hehkutus niin asenne uusiksi :O
hei, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että se naapurista/kadulta kantautuva huuto ja metelöinti ärsyttää ihan yhtä paljon oli kyse mm kisoista, naimisiinmenosta, synttäreistä, tupareista, perhe riidasta, euroviisu voitosta tai mistä tahansa muust aiheesta..
se älytön mylviminen, huuto, taputus,pöydän hakkaus, vihellys ja jalkojen lattiaan tömistely ärsyttää kun itse haluaa nukkua, tai katsoa elokuvaa rauhassa, tai olla vain ihan hiljaa, tai haluaa että lapsi saa nukkua heräämättä
 
798iuo
Huono ketju. :( Jos tästä voitonriemusta valittaa, niin samantien voi valittaa kaikista uusista vuosista, vapuista ja juhannuksista niihin liittynein ilakoinnein. Tämä lätkän MM on suomalaisille yleisesti ottaen paljon suurempi asia, kuin edellämainitut tapahtumat. Kyllä tämän ilon voisi muutaman kerran edes elämässä yrittää kestää. :)
 
rauhallinen juhlija
Hieno juttu ja se siitä. Pelaajat juhlikoot, mutta muut jatkakoot elämäänsä ihan tavallisesti. Minua kiinnostaisi paljon enemmän löytää netin uutissivuilta tietoa hallitusneuvotteluista kuin jostain kultajuhlista... Hallitusneuvotteluilla kun oikeasti on jotain väliä.
Ei kannata väheksyä mestaruuden merkitystä laajemmaltikin. Sanottiinhan vuoden -95 voitonkin auttaneen Suomen nousussa lamasta. Ihmisten mielialalla voi olla yllättävänkin suuri merkitys. Usko huomiseen kasvaa, taistelutahtoa jne jne.

Toki toivon, että hallitusneuvotteluissakin saadaan aikaiseksi jotain merkityksellistä, mutta joskus nekin tuntuvat käsikirjoitetulta teatterilta.
 
"mutsi"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775641:
Tai sit se joka ei osaa pitää suutaan pienemmällä voi muuttaa sinne omakotitaloon.. :D
Jos kaksi ihmistä häiritsee lopputaloa...niin niiden kaikkien muiden pitää siis muuttaa,että kaksi ihmistä saavat tehä mitä tahtovat ja elää kuin muita ei olisikaan..

Mua ei haittaa normi elämisen äänet mutta se kyllä jos naapurissa kiljutaan puolenyön jälkeen kuin sikaa tapettaisi...
Ja minua oikeesti harmitti, ettei viimeyönä kuulunut täällä yhtään mitään...oisin niin mielelläni kuullut ja nähnyt tööttäileviä autoja ja kiljuvia ihmisiä...:xmas:
 
Khimaira
[QUOTE="Neith";23775524]joo ja kun seuraavan kerran tulee kuviokellunan, puukengän viskomisen tai suojuoksun mm, em tai sm kisoja niin naapurit saa kestää sen mun villin riemun ja juhlamielen sekä ilon.. koska se on niin IHQ kun JOKU MUU on voittanut jotain, olkoonkin että ainut yhdistävä asia on se että ollaan saman maan kansalaisia[/QUOTE]

Peliä katsoi yli 2 miljoonaa Suomalaista, maailmanlaajuisesti katsojia oli vielä enemmän.
Ihan oikeastiko vertaat noita jääkiekkoon, jolla on pikkuisen enemmän kannattajia ja harrastajia ympäri maailmaa :O
MÄ en edes ole mikään fanaattinen fani, mutta hyvänen aika- tämä oli sentään jääkiekon MM KULTA :O

Miksi ihmisten ilo ja riemu oman maan pelaajien voitosta on niin kamalaa? Eihän millään Suomalaisten saavutuksilla sitten pitäisi olla mitään väliä, olipa kyse taiteesta tai mistä vaan muusta?
 
"sama"
Nyt tiiän miksi mammoja sanotaan aina niin itsekkäiksi, näiden takia! Kun mm-kultaa voitetaan ja juhlitaan, niin ei mammat kestä edes yhtä heräily-yötä kun heidän pirkkopetterit eivät voineet nukkua yhyy. :D Kyllä meilläkin vauva heräsi, mutta en menisi valittamaan juhlinnasta, eiköhän se ole nyt oikeutettua HYVÄ SUOMI! :)
 
[QUOTE="sama";23775647]No hei 16v viime mm-kullasta, mikä ihme elämätapavalittaja sä olet, kyllä mä ymmärrän jos muina päivinä mekastetaan ja valitat, mutta tää on jo aika naurettavaa.[/QUOTE]

Mä en ole ikinä tätä ennen valittanut kenestäkään!!!!
Mutta ei kenenkään tarvitse valvoa koko yötä sen takia et joku känniääliö ei osaa pitää naamansa pienemmällä...
Kun mä en ollut ainoa jonka yöunet meni ton takia....

Ja tiedän,että kyseinen ihminen sai valituksen viime yöstä..eikä edes harmita...
 
liiallinen metelöinti mistä tahansa on ajattelematonta keskellä yötä,oli syy mikä tahansa.
Tuskin ketään haittaa "jee" huuto ja taputus/hiljasempi ilakointi esim.kerrostalossa, mutta esim telkkarin nupit kaakkoon ja hyppiminen tasajalkaa menee jo vähän yli minusta.
Vaikka onkin kivaa et on kivaa :D
 
"Kaiku"
se on aina hienoo kun näin pieni maa pärjää näin isossa lajissa. että eiköhän juhliminen on ihan oikeutettua. ja kun se oli EILEN! :D
Tähän kommentoisin että eiköhän jääkiekko ole maailmanlaajuisesti aika marginaalinen laji - ei kai sitä edes harrasteta "tosissaan" kuin muutamassa hassussa maassa. Suomi, Ruotsi, Venäjä, Kanada, Tsekki. Onhan se hienoa että Suomi pärjää, mutta ei tässä nyt nii-iin isosta jutusta ole kyse. 90% maailmasta ei kiinnosta pätkääkään koko jääkiekko. Toisin on esimerkiksi jalkapallon laita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775677:
Mä en ole ikinä tätä ennen valittanut kenestäkään!!!!
Mutta ei kenenkään tarvitse valvoa koko yötä sen takia et joku känniääliö ei osaa pitää naamansa pienemmällä...
Kun mä en ollut ainoa jonka yöunet meni ton takia....

Ja tiedän,että kyseinen ihminen sai valituksen viime yöstä..eikä edes harmita...
Oletko siis kyllästynyt kyseiseen häirikköön vai jääkiekkopuheisiin?
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775677:
Mä en ole ikinä tätä ennen valittanut kenestäkään!!!!
Mutta ei kenenkään tarvitse valvoa koko yötä sen takia et joku känniääliö ei osaa pitää naamansa pienemmällä...
Kun mä en ollut ainoa jonka yöunet meni ton takia....

Ja tiedän,että kyseinen ihminen sai valituksen viime yöstä..eikä edes harmita...
Tuskin harmittaa sitäkään ;) Mulle olis ihan sama tällaisena hetkenä, jatka sä itkemistäs. :D
 
Oletko siis kyllästynyt kyseiseen häirikköön vai jääkiekkopuheisiin?

Mä olin kyllästynyt jääkiekkopuheisiin..
mutta viime yön jälkeen olen täynnä koko jääkiekkoa..

Edelleen mun mielestä on ok että juhlitaan jne,mutta ei ne kerrostalon järjestyssäännöt tee poikkeusta lätkäpelin takia...

Seuraavan kerran kun täällä joku mamma valittaa naapuri mölystä niin ehkä niitten naapuri juhlii vieläkin mm kultaa..ja sehän on aivan sallittavaa...Vaikka koko naapurusto siitä kärsisi.Ja sit kyseinen harmistunut mamma on itserakas paska,kun toivoisi saavansa nukkua rauhassa tai toivoisi,että lapset saisivat nukkua rauhassa...
 
"hehe"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775718:
Mä olin kyllästynyt jääkiekkopuheisiin..
mutta viime yön jälkeen olen täynnä koko jääkiekkoa..

Edelleen mun mielestä on ok että juhlitaan jne,mutta ei ne kerrostalon järjestyssäännöt tee poikkeusta lätkäpelin takia...

Seuraavan kerran kun täällä joku mamma valittaa naapuri mölystä niin ehkä niitten naapuri juhlii vieläkin mm kultaa..ja sehän on aivan sallittavaa...Vaikka koko naapurusto siitä kärsisi.Ja sit kyseinen harmistunut mamma on itserakas paska,kun toivoisi saavansa nukkua rauhassa tai toivoisi,että lapset saisivat nukkua rauhassa...
mäkämäkämäkä....olet varmaan ihana vaimo..: :D
 
"mutsi"
Nyt tiedän!!! Täytyis tehdä lakialoite, et kaikkien voitonjuhlien/juhlapyhien jälkeinen yö on ulkopuolella tästä hiljaisuus-säädöksestä, joka astuu voimaan yleensä kello 22 kerrostaloissa ja asuinalueilla...!
Että siis näinä öinä sais mekastaa ihan olan takaa, luvan kans...juuuuuuuu, kannatan!!! :D
...ja juu, olen pienten lasten äiti, mut so? Meillä muksutkin repesivät riemuun, kun kuulivat aamulla voitosta...oisivat illalla halunneet valvoa, mut eivät jaksaneet.:xmas:
 
"Neith"
Peliä katsoi yli 2 miljoonaa Suomalaista, maailmanlaajuisesti katsojia oli vielä enemmän.
Ihan oikeastiko vertaat noita jääkiekkoon, jolla on pikkuisen enemmän kannattajia ja harrastajia ympäri maailmaa :O
MÄ en edes ole mikään fanaattinen fani, mutta hyvänen aika- tämä oli sentään jääkiekon MM KULTA :O

Miksi ihmisten ilo ja riemu oman maan pelaajien voitosta on niin kamalaa? Eihän millään Suomalaisten saavutuksilla sitten pitäisi olla mitään väliä, olipa kyse taiteesta tai mistä vaan muusta?
ja ihan yhtä hieno saavutus on kuviokellunnan mm kulta.. se on mitali joka jaetaan voitosta, voittaminen on toki kivaa mutta ei se silti ole mikään megalomaaninen juttu.. suomi voitti, ihan kiva, entäs sitten.
mä ymmärrän huudon ja riehaantumisen sen ihmisen kohdalla joka on voittanut, mutta en sitä että häiriköidään naapureita ja kanssaihmisiä asialla keskellä yötä, tai se että sitä pitää toitottaa ympäri kyliä jokaiselle vastaan tulevalle sellaisten ihmisten toimesta jotka eivät millään tavalla ole vaikuttaneet siihen voittoon.
iloita ja riemuita voi myös vähemmän häiritsevällä ja hiljaisemmalla tyylillä, jotkut kykenevät jopa ihan mielessään siihen, hymy huulilla ja riemu mielellä mutta ilman sitä huutoa ja muuta..
 
[QUOTE="hehe";23775725]mäkämäkämäkä....olet varmaan ihana vaimo..: :D[/QUOTE]

Mieheni mielestä kyllä...
Ja eipä mun mieskään tykännyt viime öisestä metelistä,koska hänellä oli aamulla aikainen herätys...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775718:
Mä olin kyllästynyt jääkiekkopuheisiin..
mutta viime yön jälkeen olen täynnä koko jääkiekkoa..

Edelleen mun mielestä on ok että juhlitaan jne,mutta ei ne kerrostalon järjestyssäännöt tee poikkeusta lätkäpelin takia...

Seuraavan kerran kun täällä joku mamma valittaa naapuri mölystä niin ehkä niitten naapuri juhlii vieläkin mm kultaa..ja sehän on aivan sallittavaa...Vaikka koko naapurusto siitä kärsisi.Ja sit kyseinen harmistunut mamma on itserakas paska,kun toivoisi saavansa nukkua rauhassa tai toivoisi,että lapset saisivat nukkua rauhassa...
16 vuoden välein YHTENÄ yönä mökää. Sinä valitat juurikin tästä jääkiekko-ottelusta ja voitto tullut 16 vuoden välein. Taidat olla todella ihastuttava ihminen kun jaksat kitistä näinkin pienestä asiasta. Turha sun on vetää tähän muita lajeja tai päiviä tai öitä mukaan kun alun perin oli kyse yhdestä yöstä.
 
[QUOTE="sama";23775676]Nyt tiiän miksi mammoja sanotaan aina niin itsekkäiksi, näiden takia! Kun mm-kultaa voitetaan ja juhlitaan, niin ei mammat kestä edes yhtä heräily-yötä kun heidän pirkkopetterit eivät voineet nukkua yhyy. :D Kyllä meilläkin vauva heräsi, mutta en menisi valittamaan juhlinnasta, eiköhän se ole nyt oikeutettua HYVÄ SUOMI! :)[/QUOTE]

Minulla lienee pahempi asenne ongelma, sillä tuollaiset satunnaiset yöriekkumiset ei häiritse. Hyvin kestän huonosti nukutut yöt ja heräilyt siksi että ihmiset juhlivat jotain asiaa mikä ei minua liikuta. Ei tuo ole mikään ongelma. Mutta kun jostain kumman syystä nyt vaan ei aihe nappaa yhtään niin tuntuu vähän tylsältä kun kaikki on yhtä jääkiekkohehkutusta.

Mutta ei siinä mitään toki, ihmiset saavat juhlia ja kivahan se on että on kivaa. Mutta en vaan jaksa itse lähteä tuohon mukaan, joten fb:ssa skippaan kaikki aihetta käsittelevät jutut enkä tykkää mistään, en vastaile saamiini tekstiviesteihin jne. Ei mitään ahdistuta, mutta vaan semmoinen vähän tympääntynyt olo. Toisaalta puolensa ja puolensa, varmaan parempi minulle näin. Toisinpäin olisi joutunut kuuntelemaan noita juttuja enemmänkin ja ihmiset vielä olisivat olettaneet minun olevan pettynyt ja siksi kaikkea muuta kuin kiinnostunut. :D
 

Yhteistyössä