[QUOTE="sama";23775676]Nyt tiiän miksi mammoja sanotaan aina niin itsekkäiksi, näiden takia! Kun mm-kultaa voitetaan ja juhlitaan, niin ei mammat kestä edes yhtä heräily-yötä kun heidän pirkkopetterit eivät voineet nukkua yhyy.
Kyllä meilläkin vauva heräsi, mutta en menisi valittamaan juhlinnasta, eiköhän se ole nyt oikeutettua HYVÄ SUOMI!
[/QUOTE]
Minulla lienee pahempi asenne ongelma, sillä tuollaiset satunnaiset yöriekkumiset ei häiritse. Hyvin kestän huonosti nukutut yöt ja heräilyt siksi että ihmiset juhlivat jotain asiaa mikä ei minua liikuta. Ei tuo ole mikään ongelma. Mutta kun jostain kumman syystä nyt vaan ei aihe nappaa yhtään niin tuntuu vähän tylsältä kun kaikki on yhtä jääkiekkohehkutusta.
Mutta ei siinä mitään toki, ihmiset saavat juhlia ja kivahan se on että on kivaa. Mutta en vaan jaksa itse lähteä tuohon mukaan, joten fb:ssa skippaan kaikki aihetta käsittelevät jutut enkä tykkää mistään, en vastaile saamiini tekstiviesteihin jne. Ei mitään ahdistuta, mutta vaan semmoinen vähän tympääntynyt olo. Toisaalta puolensa ja puolensa, varmaan parempi minulle näin. Toisinpäin olisi joutunut kuuntelemaan noita juttuja enemmänkin ja ihmiset vielä olisivat olettaneet minun olevan pettynyt ja siksi kaikkea muuta kuin kiinnostunut.