olenko ainoo joka on KYLLÄSTYNYT jääkiekko puheisiin...

Et ole. Minä olen kyllästynyt jo nyt, vaikka olen lukenut vasta sanomalehden ja naamakirjan. Ja pikaisesti vilkuilin ylen sivuja. Kelasin jääkiekot äkkiä ohi ja yritin päästä oikeisiin uutisiin.

Just tämän takia toivoin viimeiseen asti Suomen häviävän.
 
Kauanhan tätä riemuu tällä kertaa jatkuu??
Viel kesän lopussa pulsut kulkee ilman paitaa palaneiden kaljamahojensa kanssa hoilaten ihanaa leijonat ihanaa tai den glider innii..:kieh:

Enkä kyl tajuu miksi joku hemmetin jääkiekko olis oikeutus herättää naapurin lapsetkin...mylvimällä,kuin kiimainen eläin...
 
voi jessus
Ihme tosikko, juhliminenkin yhen kerran 16v häiritsee ja kitinä vaan jatkuu, anna ihmisten iloita, tää on iso juttu, isompi kuin se ongelma että kakaras heräsi yhen kerran. mm-kultaa voitettiin nyt k16v jälkeen joten ei hätää ei ole joka päivä.

Ihme tosikkoja jotkut, aika itsekästä myös.
 
"Neith"
joo, täysin kypsä.. fb etusivu täynnä noita ihanaa leijonat ihanaa ym hehkutuksia, kiittelyitä, onnitteluita etc. |O
mie taas jouduin hillitsemään itseni etten kirjoita mitään mulkkumaista päivitystä
 
"huh"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;23775452:
Kauanhan tätä riemuu tällä kertaa jatkuu??
Viel kesän lopussa pulsut kulkee ilman paitaa palaneiden kaljamahojensa kanssa hoilaten ihanaa leijonat ihanaa tai den glider innii..:kieh:

Enkä kyl tajuu miksi joku hemmetin jääkiekko olis oikeutus herättää naapurin lapsetkin...mylvimällä,kuin kiimainen eläin...
Että sä olet ällöttävä.
 
"Vieras"
En oo kirjautunut Naamakirjaan moneen päivään, kun ei siellä muita päivityksiä kuitenkaan ole kuin tätä jääkiekkoa. Ei tämä silti minua niin rievo, kyllähän siellä välissä aina on jotakin mainintaa hallitusneuvotteluistakin.
 
"sama"
Perinteistä suomalaisuutta, mm-kultakin pitäis juhlia hiljaa saunassa myrtsisti istuen. Ei saa juhlia ja auta armias jos joku juhlii toisenkin päivän IIIK eihän se sovi kun ei minuu kiinnosta.
Ajatelkaa kerrankin muitakin ihmisiä.
 
"Neith"
Ihme tosikko, juhliminenkin yhen kerran 16v häiritsee ja kitinä vaan jatkuu, anna ihmisten iloita, tää on iso juttu, isompi kuin se ongelma että kakaras heräsi yhen kerran. mm-kultaa voitettiin nyt k16v jälkeen joten ei hätää ei ole joka päivä.

Ihme tosikkoja jotkut, aika itsekästä myös.
se on kuule joka vuos sama juttu, hirveät hehkutukset, kisakatsomot ja kun hävitäänkin niin se megalomaaninen pettymys,murjotus kännäys ja likipiteän kansallinen suru kun ei voitettukkaan, tai sitten vaihtarina (onneksi harvoin) älytön huuto ja hehkutus jostain kultamitalista joka on saatu kun joukko aikuisia miehiä on luistellut muutaman tunnin muovisen kiekon perässä jossain toisessa maassa... nih, kas kaikki ei saa mitään megaorgasmia ja villiä riemua siitä että jotkut muut jossain muualla on voittanut jotain, eikä näin ollen jaksa siitä riehaantua
 
"sama"
Me ainakin huudettiin helvetisti, olen kunnollinen naapuri mutta sillon ei kiinnostanut eikä nytkään, niin harvinaislaatuinen ilo että saa mäkättäjänaapuritkin nyt kestää. Ihan oma ongelma jos ei siedetä toisten iloa, minä juhlin ainakin. ;)
 
"sama"
[QUOTE="Neith";23775494]se on kuule joka vuos sama juttu, hirveät hehkutukset, kisakatsomot ja kun hävitäänkin niin se megalomaaninen pettymys,murjotus kännäys ja likipiteän kansallinen suru kun ei voitettukkaan, tai sitten vaihtarina (onneksi harvoin) älytön huuto ja hehkutus jostain kultamitalista joka on saatu kun joukko aikuisia miehiä on luistellut muutaman tunnin muovisen kiekon perässä jossain toisessa maassa... nih, kas kaikki ei saa mitään megaorgasmia ja villiä riemua siitä että jotkut muut jossain muualla on voittanut jotain, eikä näin ollen jaksa siitä riehaantua[/QUOTE]

Niin en ymmärräkkään muita vuosia, mutta jos mm-kultaa tulee, naapurit voivat olla ihan suu supussa, sillon on lupa juhlia. :) kiti kiti..
 
Khimaira
Tasaiseen puurtamiseen tällainen pieni iloittelu ja iloitsemeinen oman maan jääkiekkojoukkueen voitamisesta tuskin nyt on kovin kamala asia..Ei tätä riemua ole ollut ihan äsken.

Kukaan ei kyllä voi väittää että jääkiekko olisi Suomelle jotenkin yhdentekevää tai "yhden jääkiekon " takia ei saisi vähän pitää ääntäkin :saint: Niitä ainoita asioita urheilun saralla joissa Suomi oikeasti joskus pärjää..
 
"sama"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23775507:
no eiköhän tuo into laannu kuitenkin aika äkkiä, verrattuna siihen kuinka kauan mölistiin jostain sikaflunssasta esim. tuskin viikkoja kestää toitotus jääkiekosta
Peesi, enemmän se ärsytti. :D:D:D
Ja nyt menen julhimaan, tällanen kiitinä ei nyt kiinnosta tämän enempää. MOIKKA! :) :):)
 
=)
Tasaiseen puurtamiseen tällainen pieni iloittelu ja iloitsemeinen oman maan jääkiekkojoukkueen voitamisesta tuskin nyt on kovin kamala asia..Ei tätä riemua ole ollut ihan äsken.

Kukaan ei kyllä voi väittää että jääkiekko olisi Suomelle jotenkin yhdentekevää tai "yhden jääkiekon " takia ei saisi vähän pitää ääntäkin :saint: Niitä ainoita asioita urheilun saralla joissa Suomi oikeasti joskus pärjää..
Peesi!
 
"Neith"
[QUOTE="sama";23775496]Me ainakin huudettiin helvetisti, olen kunnollinen naapuri mutta sillon ei kiinnostanut eikä nytkään, niin harvinaislaatuinen ilo että saa mäkättäjänaapuritkin nyt kestää. Ihan oma ongelma jos ei siedetä toisten iloa, minä juhlin ainakin. ;)[/QUOTE]

joo ja kun seuraavan kerran tulee kuviokellunan, puukengän viskomisen tai suojuoksun mm, em tai sm kisoja niin naapurit saa kestää sen mun villin riemun ja juhlamielen sekä ilon.. koska se on niin IHQ kun JOKU MUU on voittanut jotain, olkoonkin että ainut yhdistävä asia on se että ollaan saman maan kansalaisia
 
"hih"
[QUOTE="Neith";23775524]joo ja kun seuraavan kerran tulee kuviokellunan, puukengän viskomisen tai suojuoksun mm, em tai sm kisoja niin naapurit saa kestää sen mun villin riemun ja juhlamielen sekä ilon.. koska se on niin IHQ kun JOKU MUU on voittanut jotain, olkoonkin että ainut yhdistävä asia on se että ollaan saman maan kansalaisia[/QUOTE]

Tässä se itsekkyys loistaa. :)
 
Minä en ymmärrä ollenkaan, miksi kultaa pitää juhlia. Toki pelaajat juhlivat ja heidän "kuuluukin" juhlia, koska heidän saavutuksesa oli mahtava. Mutta miksi meidän tavallisten ihmisten, jotka emme ole ikinä pelanneet yhtään jääkiekkopeliä, pitäisi juhlia? Emmehän me mitään saavuttaneet!

Hieno juttu ja se siitä. Pelaajat juhlikoot, mutta muut jatkakoot elämäänsä ihan tavallisesti. Minua kiinnostaisi paljon enemmän löytää netin uutissivuilta tietoa hallitusneuvotteluista kuin jostain kultajuhlista... Hallitusneuvotteluilla kun oikeasti on jotain väliä.
 

Yhteistyössä