Olenko ainoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beauty..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

beauty..

Vieras
Joka katselee naisia välillä ihaillen. En voi sille mitään että välillä katseeni kiinnittyy kaupungilla kauniisiin naisiin ja välillä rintoihinkin jos on avonainen toppi. Naiset ovat vain esteettisesti kauniimpia kun miehet. Olen kahden lapsen äiti ja en ole lesbo, mutta minua oikeasti hävettää tämä. Mutta en voi asialle mitään..

Et ole ainoa. Minusta nainen on kaunis. Itse katselen sitä, kuinka kauniisti nainen käyttäytyy, hoitaa ihoaan, kuinka pukeutuu, onko ulospäinsuuntautunut ilme jne. Tosin on niitä naisiakin, joihin päin en suostu vilkaisemaankaan...yöks.

Katselen useinkin enkä yleensä edes häpeä! Ainoastaan silloin, jos en malta pitää silmiäni irti jonkun naisen kaula-aukosta, minua alkaa hieman häiritä ja yritän kääntää silmäni muualle. Suuriin meloneihin en yleensä kiinnitä huomiota, vaikka paita olisi avonainen, mutta suurin piirtein greipinkokoiset avaraan kaula-aukkoon yhdistettynä hivelevät silmiäni.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26864503:
Katselen useinkin enkä yleensä edes häpeä! Ainoastaan silloin, jos en malta pitää silmiäni irti jonkun naisen kaula-aukosta, minua alkaa hieman häiritä ja yritän kääntää silmäni muualle. Suuriin meloneihin en yleensä kiinnitä huomiota, vaikka paita olisi avonainen, mutta suurin piirtein greipinkokoiset avaraan kaula-aukkoon yhdistettynä hivelevät silmiäni.

Lollot ovatkin rumat.

Itsekin katselen kauniita naisia, vaikken olekaan lesbo. Rinnoista en välitä, muuta lantion alue. Ihannoin litteää vatsaa (jota en itse ole koskaan omistanut). Kun naisella on kroppa, joissa housut kuin housut näyttävät hyvältä, kyllä jää katseeni seuraamaan..

Juu niin minäkin... ja ihan täysi hetero olen. Monesti en meinaa saada katsetta irti, jos joku on tosi kaunis, varsinkin kasvoistaan. Tää on ehkä jotain semmoista, kun itse en ole mitenkään erityisen kaunis, niin sitten sitä katselee lumoutuneena miten joku voi olla niin kaunis :/ Joku on joskus mulkaissut takaisinkin, ei varmaan kiva kun oudot ihmiset tuijottaa :)

Yhteistyössä