olenko ainoa naisimmeinen, jota eivät kiinnosta hääohjelmat kuten satuhäät tms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei minnuukaan pahemmin nuo hääohjelmat kiinosta eikä miun miestä.
Eikä tarvia tapella kahotaanko satuhäät vai criminal mindis. :)

Tykkään kyllä katsoa niitä, mutta lähinnä silloin kun morsian/sulhanen/molemmat ovat enemmän tai vähemmän hulluja. :D Jos pari on onnellisesti rakastunut ja järjestelee helppoja unelmahäitään, pitkästyn.

En ole yhtäkään jaksoa katsonut. Samoin kaikki parinmuodostusohjelmat jää katsomatta, ja suurin osa muustakin tosi-tv:stä. Suomalaisia sarjoja en myöskään seuraa, en mm. ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa Kotikatua. Ulkomaisia sarjojakin seuraan tosi vähän, mm. Täydellisiä naisia olen katsonut yhden jakson kun olin kaverin luona joka seuraa sitä Olen siis aika pihalla suurimmasta osasta kahvipöytäkeskusteluja!

ne ihan huumorimielessä katsottavia, miettii siinä sitten samalla että kuinkahan kauan tuokin ukko jaksaa tuota kälättäjää katsella sitten kun se lihoo ja sen paneminenkin kyllästyttää..

No en mäkään niistä välitä.

Valitettavan usein noissa tavisten tosi tv-ohjelmissa esiintyvät ihmiset ovat minusta jotenkin ärsyttäviä, tyhmiä, rumia tai jotakin muuta epäviihdyttävää :D

Suomalaiset hääohjelmat eritoten on mun inhokkeja. Ulkomaalaisissa on sentään joskus jotain muutakin kuin muka-hauskoja leikkejä kylätalolla, mutta harvoin katson niitäkään.

En ole koskaan katsonut yhtäkään jaksoa Big Brotheria, näitä maajusseille ja rokkareille ym. morsiamia ja sulhasia, (ja poikamiehille ja naisille ja vaikka mitä niitä älyttöyyksiä on) Dr.Philiä, hääohjelmia, neljän julkkiksen kotikokkiohjelmia, mitään tosi-tv:tä kuten jotakin kiinteistökaisaa tai nykäsenmattia tai tuuria tai karavaanareita tai muita vastaavia. Kyllä on paskaa tarjontaa kertakaikkiaan, kun joka kanavalta noita tulee.

Tajusin muuten yksi päivä, että joskus 10-15 vuotta sitten tuli joka ila kaikilta kanavilta näitä visailuja ja tietokilpailuja: heikoin lenkki, haluatko miljonääriksi, onnenpyörä, ruutuysi jne. Nykyään ei taida tulla enää yhtään perinteistä visaa, mutta sitten senkin edestä pelkkää kokkiohjelmaa ja näitä kiintiöhomoja sisustamassa ja stailaamassa milloin mökkiä, milloin puutarhaa ja mitä vielä.

No joo, sä oot tosiaan universumin ainoa nainen, jota nuo ohjelmat ei kiinnosta...

:D

En seuraa yhtäkään sarjaa (paitsi Idolsia silloin kun se tulee). Olen juuri se, jonka kaikki luulee valehtelevan, sillä vastaan kysymykseen "mitä katsot televisiosta", että dokumentteja, uutisia ja joskus harvoin leffoja. Ja satunnaisesti brittien "poliisi"sarjoja (lähinnä Marplet, Poirotit ja Midsomerin murhat).

Etenkin noita ulkomaisia, käsikirjoitettuja "tosi-tv"-sarjoja vihaan yli kaiken.