mie
En jaksanut lukea koko ketjua mutta ajattelin kommentoida ap:n kirjoitusta sen verran että et ehkä ap tiedä koko totuutta. ovathan he voineet toivoa ja yrittää lasta jo pitkäänkin. Kaikille sitä ei välttämättä halua kertoa kipeää totuutta vaan peittää asian ohittamalla asian toteamalla esim ettei vielä ole lasten aika vaan pitää sitä ja tätä ensin ennen lapsia..
itse olin 21v kun lapsi sai luvan tulla. Lopulta, vuosia kestäneiden hedelmöityshoitojen avulla, sain lapsen ollessani 34v. Jälkeen päin ajattelen, että se oli minulle paljon parempi ikä tulla äidiksi kuin jos olisin saanut lapsen 21v iässä. Olisin ollut vielä ihan kakara itsekin. nyt olen lapselleni takuulla paljon parempi äiti kuin olisin silloin ollut!
itse olin 21v kun lapsi sai luvan tulla. Lopulta, vuosia kestäneiden hedelmöityshoitojen avulla, sain lapsen ollessani 34v. Jälkeen päin ajattelen, että se oli minulle paljon parempi ikä tulla äidiksi kuin jos olisin saanut lapsen 21v iässä. Olisin ollut vielä ihan kakara itsekin. nyt olen lapselleni takuulla paljon parempi äiti kuin olisin silloin ollut!