Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Minä olin 33 kun poitsu syntyi ja minusta ette saa hössöttävää ja hyysäävää äitiä tekemälläkään, kyllä se on luonnekysymys kuka hössöttää ja hyysää, ei se iästä riipu. Se on monesti niinkin, että kun nuorena teet ne lapset, niin joudut siinä myös opiskelemaan ammattiin, joten se lapseen sitoutuminen ja paneutuminen on erilaista kuin vanhemmalla, jolla on vakityö taskussa ja voi huoletta pistää kaiken energian siihen lapseen.
Peesi, paitsi että olin esikoiselta 32 ja tältä kuopukselta 35. Mulla on ylempi korkeakoulututkinto, vuosia työkokemusta ja vakipaikka odottamassa - ei siis tartte kinuta sitä emmaljunga-rahaa soskusta eikä muutenkaan odotella lapsilisiä että pääsee kauppaan
Tästä kyllä jo huomaa jonkinlaista kateutta nuorempia äitejä kohtaan. Miten sinusta se on sossunluukulla kerjäämistä, jos minulla oli 25-vuotiaana yo-tutkinnon lisäksi kaksi ammattitutkintoa ja 3 vuotta oman alan työkokemusta, vakityö ja omistusasunto (ei velaton tietenkään!). Naimisissakin oltiin ehditty olla jo 2 vuotta. Mies 4 vuotta vanhempi jolla myös 2 tutkintoa yo-tutkinnon lisäksi, kokemusta töistä ulkomailta ja esimiesasema? Nyt sitten kun toista odottelen, on ikää 27v. ja ostettiin hoitovapaalla ollessani omakotitalo ja mies yleni vielä korkeammalle omassa työssään. Kuinka tämä on sun mielestäs sossunluukulla emmaljungarahojen kinuamista!!!?????
Kuullostat ihan yksiltä mummoilta jotka päivitteli bussipysäkillä että kun nykyään opiskellaan kolmekymppisiksi ja muut joutu heitä työelämään asti elättämään. Teki mieli paukasta niille toi edellinen päin naamaa ja sanoa että kukakohan se sinunkin eläkkeesi maksaa!!