K
kukka.
Vieras
4-vuotias tyttö tulee viikonlopun viettoon tai yökylään loma-aikoina, ja meillä muuttuu meno kuin taikaiskusta. Tyttö ei ole koskaan esim. puhunut minulle tai kuulteni - kun olen paikalla hän kuiskaa isälleen asiansa. Mies sallii tällaisen käytöksen, joten hänen syynsähän se on. Mielestäni hyviin käytöstapoihin kuuluu mm. se että seurassa ei kuiskita. Kun tyttö tulee meille hänen pitää saada istua auton etupenkillä, jolloin minun paikkani onkin takapenkillä - nöyryyttävää.
Lähtökohta ei ollut tämä - minulla on monta itselleni tärkeää sukulaislasta, joiden kanssa keskustelu ja kanssakäyminen (tulevat hoitoon usein yms.) sujuu mutkattomasti. Jopa 2-vuotiaan kanssa keskustelu sujuu paremmin kuin tämän nelivuotiaan. Itse yritin aikani, mutta mieheltä ei tukea tullut, joten annoin olla.
Onko muita, joita ärsyttää miehen lapsi, miten olette tästä päässeet yli?
Lähtökohta ei ollut tämä - minulla on monta itselleni tärkeää sukulaislasta, joiden kanssa keskustelu ja kanssakäyminen (tulevat hoitoon usein yms.) sujuu mutkattomasti. Jopa 2-vuotiaan kanssa keskustelu sujuu paremmin kuin tämän nelivuotiaan. Itse yritin aikani, mutta mieheltä ei tukea tullut, joten annoin olla.
Onko muita, joita ärsyttää miehen lapsi, miten olette tästä päässeet yli?