Mikä Tuukasta tekee namupalan? Minusta aika vaatimattoman näköinen.
Mä kuuntelin kans jutun viime viikolla Yle Areenasta. Ei niiden elämä kyllä helppoakaan ole ollut...Enpä oo aiemmin miettinyt ihmistä ollenkaan, mut viime viikolla osuin kuulemaan Yle Puheelta Jenni Pääskysaaren ohjelman, jossa oli vieraana. Hätkähdyttävän rehellisesti kuvasi sijaisvanhemmuuden vaikeuksia. Ei todellakaan ollut mitään kiiltokuvan kiillotusta. Varmaan vielä Yle Arenasta kuulisi jutun. Mulla heräsi kunnioitus kyllä.
Naulan kantaan!!Alkuperäinen kirjoittaja Yäkkis;29660858:Olga tykkää olla esillä
Sama täällä! Raxu on kyllä ihan mahtavan energinen ihminen minkä kokoisena tahansa, mutta pikkusen liikaa tulla avautumaan joka lehdelle vaihdevuosistaan. Toki nyt täytyy tehdä mitä vaan että uusi kirja myy mutta silti..En ole huomannut, mut mua taas on ruvennut pikkasen nyppimään Raxun (Raakel Lignell) naama joka lehden kannessa. Hienosti teki kun laihdutti ja elää nyt terveellisemmin ja urheilee, siinä ei mitään, mut eikö se ala olla jo vähän vanha juttu. "Raxu sitä, Raxu tätä... Koko kansan Raxu..." Hohhoi...