Olenko ainoa, jota ärsyttää Olga Temosen perheen hehkutus taas joka tuutissa?

• Viestiketjun aloittaja sokerihuttua
  • Ensimmäinen viesti
987
Toi Raksu vituttaa enemmän. Luin jonku lehti jutun siitä ja sen ukosta ja joka toinen sana oli Raksu. Ihan ku Sinisulka olisi sen kirjottanu, alko ärsyttää niin ettei veri kiertäny.

vieraus
Nää Raxut ja Olgat tekevät osittain elantonsa niillä lehtijutuilla, joten niiden on pakko tunkea itseänsä lehtiin. Toimittajat kyllä nopeasti oppivat, että keneltä julkkikselta saa helpolla haastattelun.

vierasn
Minä en tykkää sellaisesta "itsensä nostamisesta" mitä ainakin Tuukka tekee. Että "meidän lapset ovat parempia koska saavat olla kotona, ja muiden lapset ovat kateellisia ja kilpailuhenkisiä kun ovat joutuneet vieraan hoitoon lapsena". Puistattaa sellainen ajattelutapa.

"vieras."
Ihana Olga, ihana perhe =) mää tykkään, ja elän itsekin vähän samantyyppisesti (tosin lehmä puuttuu, talo ei ole niin idyllinen, lapset eivät aina niin siististi puettuja kuin Temosten lapset lehtikuvissa, ja ruokajututkin meillä on varmaan enemmän ja vähemmän sitä sun tätä)

Miuski harmailee
Enpä oo aiemmin miettinyt ihmistä ollenkaan, mut viime viikolla osuin kuulemaan Yle Puheelta Jenni Pääskysaaren ohjelman, jossa oli vieraana. Hätkähdyttävän rehellisesti kuvasi sijaisvanhemmuuden vaikeuksia. Ei todellakaan ollut mitään kiiltokuvan kiillotusta. Varmaan vielä Yle Arenasta kuulisi jutun. Mulla heräsi kunnioitus kyllä.

Yäkkis
Minua myös ärsyttää... Olga tykkää olla esillä ja hän on sanonut että hän ei ala leikkimään lastensa kanssa vaan jos lapset haluaa olla hänen kanssaan niin sitten mennään hänen ehdoillaan eli lapset mukaan leivontaan ym. mistä hän itse pitää. Mitä jos lapset eivät haluaisikaan tehdä näitä juttuja äitin kanssa? Olgalla menee hyvin niin kauan kun muut tekevät mitä hän haluaa, ja appivanhemmat auttavat...

---
Enpä oo aiemmin miettinyt ihmistä ollenkaan, mut viime viikolla osuin kuulemaan Yle Puheelta Jenni Pääskysaaren ohjelman, jossa oli vieraana. Hätkähdyttävän rehellisesti kuvasi sijaisvanhemmuuden vaikeuksia. Ei todellakaan ollut mitään kiiltokuvan kiillotusta. Varmaan vielä Yle Arenasta kuulisi jutun. Mulla heräsi kunnioitus kyllä.
Mä kuuntelin kans jutun viime viikolla Yle Areenasta. Ei niiden elämä kyllä helppoakaan ole ollut...

En ole huomannut, mut mua taas on ruvennut pikkasen nyppimään Raxun (Raakel Lignell) naama joka lehden kannessa. Hienosti teki kun laihdutti ja elää nyt terveellisemmin ja urheilee, siinä ei mitään, mut eikö se ala olla jo vähän vanha juttu. "Raxu sitä, Raxu tätä... Koko kansan Raxu..." Hohhoi...
Sama täällä! Raxu on kyllä ihan mahtavan energinen ihminen minkä kokoisena tahansa, mutta pikkusen liikaa tulla avautumaan joka lehdelle vaihdevuosistaan. Toki nyt täytyy tehdä mitä vaan että uusi kirja myy mutta silti..

Yhteistyössä