Olenko ainoa, jota ärsyttää Olga Temosen perheen hehkutus taas joka tuutissa?

• Viestiketjun aloittaja sokerihuttua
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Ehkä vaan funtsivat että on riittävän tunnettu että myy lehtiä, ja tuommoinen luomuihminen, hyvä esimerkki muille.

Ei hän oikeastaan liikuta suuntaan eikä toiseen. Elää tyylillään, ja tykkää vissiin samalla julkisuudesta?

"sini"
Ei ärsytä. Herättää kyllä pientä kateutta. Miten voi niin monen lapsen äiti olla niin energinen ja hyvässä kunnossa. Voi kun itselläkin riittäisi energiaa. Ja aika namupala on hänen miehensäkin. ;) Ja ihana koti ja kasvuympäristö lapsille.

Heillä on ainakin ulospäin kaikki palaset kohdillaan. Ehkä vielä joskus minullakin..

sokerihuttua
heidän valinnoistaan, sijaislapsiasiasta jne, mutta kun ne samat jutut vaan kiertää kehää vuodesta toiseen, ei siis mitään uutta. SE ärsyttää, eivät ko henkilöt sinänsä.

En ole huomannut, mut mua taas on ruvennut pikkasen nyppimään Raxun (Raakel Lignell) naama joka lehden kannessa. Hienosti teki kun laihdutti ja elää nyt terveellisemmin ja urheilee, siinä ei mitään, mut eikö se ala olla jo vähän vanha juttu. "Raxu sitä, Raxu tätä... Koko kansan Raxu..." Hohhoi...

"vieras."
Ei minuakaan ärsytä, mutta ihmetyttää. Uutta asiaa kun ei ole tullut näiden vuosien aikana, tai mistäs minä tiedän, kun en jaksa lukea kuin otsikon kyseisestä perheestä.

Ärsyttää!
- Olga leipoo ja kakarat rikkoo kananmunia. Munankuoret noukitaan taikinasta sitten, kun kamerat ei kuvaa.
- Vieraat ovat teennäisiä
- Tuukka Temonen pysyy poissa - hyvä niin
- En siedä Olgan naurunkäkätystä. Noita-akka?

"vierailija"
Minua ärsyttää kaikki tyypit, joiden tekemisiä pitää ruotia joka ainoassa lehdessä monen kuukauden ajan, kuin muita kiinnostavampiakin ei olisi. Ihan sama onko nimi Temonen vai joku muu, montako juttua oikeasti jaksaa lukea samoista ihmisistä, joissa ei ole mitään uutta sen ensimmäisen jutun jälkeen. Ensi vuonna heilläkin voisi olla jotain uutta sanottavaa, mutta joka viikko, ei vain kiinnosta.

sokerihuttua
[QUOTE="vierailija";29659606]Minua ärsyttää kaikki tyypit, joiden tekemisiä pitää ruotia joka ainoassa lehdessä monen kuukauden ajan, kuin muita kiinnostavampiakin ei olisi. Ihan sama onko nimi Temonen vai joku muu, montako juttua oikeasti jaksaa lukea samoista ihmisistä, joissa ei ole mitään uutta sen ensimmäisen jutun jälkeen. Ensi vuonna heilläkin voisi olla jotain uutta sanottavaa, mutta joka viikko, ei vain kiinnosta.[/QUOTE]

Aamen.

kaupassa nähtyä
En ole huomannut, mut mua taas on ruvennut pikkasen nyppimään Raxun (Raakel Lignell) naama joka lehden kannessa. Hienosti teki kun laihdutti ja elää nyt terveellisemmin ja urheilee, siinä ei mitään, mut eikö se ala olla jo vähän vanha juttu. "Raxu sitä, Raxu tätä... Koko kansan Raxu..." Hohhoi...
Minunkin silmään on pistänyt "Raxun" virnuileva jokerinaama joka lehden kannessa.

jotain rajaa
Kaikkein eniten ärsyttää se helvetin kesäkurpitsapasta-muija, vai mikä pasta se nyt olikaan. Että voi olla ällö nainen ja koko se pariskunta, oikein esimerkki-kokkareita. Sietämättömiä. Pitääkö niitä tunkea mainoskatkoilla sössöttämään joka väliin. Ja se oli muuten AVOKADOPASTA, ei kesäkurpitsa. Piru vieköön.

Ken guru
Kaikkein eniten ärsyttää se helvetin kesäkurpitsapasta-muija, vai mikä pasta se nyt olikaan. Että voi olla ällö nainen ja koko se pariskunta, oikein esimerkki-kokkareita. Sietämättömiä. Pitääkö niitä tunkea mainoskatkoilla sössöttämään joka väliin. Ja se oli muuten AVOKADOPASTA, ei kesäkurpitsa. Piru vieköön.
Ai joo, se on ärsyttävä. Jotenkin flirttailee koko ajan.

Mua ärsyttää se Temosen emäntä ettei mitään rajaa!!! Oli hauskaa löytää tää ketju. Olen itse kihloissa "maajussin" kanssa ja elellyt tässä maalaiselmää viisi vuotta vaihtelevalla menestyksellä. Olen kaiketi ollut aina kateellinen sille lapsilaumalle ja auvoiselle kuvalle, ihana siisti maalaistalo..sit se on niin pirun laiha...aaaarrrghhhhhh

Katsus
Mua taas ei Olga ärsytä lainkaan. Voipi johtua siitä, että olen aika samanhenkinen, heppailua myöten... Ja jotenkin sympatiseeraan nyt Temosia tuon pressa-jupakan myötä :)

Avokado-hanna vaan on jotenkin feikki. Jotain tosi epäaitoa hänessä on, ainakin mediasta (ohjelmasta ja blogista) tällainen kuva välittyy. En tietenkään häntä henk.koht tunne, joten voinhan olla väärässä.

mamatsunen
niin kukin voi ihan tykönänsä miettiä miten "luomua" on kun isäntä yksityisautoilee Iitistä Helsinkiin töihin (liki?) joka päivä.. Niiden päästöjen eteen saakin sit jo aika paljon viherpiiperöidäkin :)

Niee
Enpä ole seuraillut, jostain vain ohimennen lukenut että tämä mies siis sanoo että olisi parempi kotiäiti kuin vaimonsa, tai jotain sellaista aika ikävältä kuulostavaa?

Mua taas ei Olga ärsytä lainkaan. Voipi johtua siitä, että olen aika samanhenkinen, heppailua myöten...
Mäkin olen saman"henkinen".
On ne neljä lasta ja talli pihassa, tosin mä käyn niiden lisäksi muuallakin töissä ja Tuukka puuttuu kuviosta.

Ehkä juuri siksi mua ärsyttää. Ei perhe sinänsä, enhän minä niitä tunne.
Vaan se stanan idyllinen kuva mikä tämän tyyppisestä elämästä niissä jutuissa annetaan.

On toki jokaisen oma valinta, minunkin, mutta mä toivon ettei kukaan ole niin yksinkertainen, että muuttaa tai edes harkitsee muuttamista maalle johonkin vuosisataiseen hirsimökkiin ja ottaa elukkalauman riesakseen sillä perusteella, että Temosista kertovissa, loppumattomissa lehtijutuissa se saadaan vaikuttamaan niin hiton auvoiselta.

Yhteistyössä