sokerihuttua
Välillähän tästä Olga-ähkystä saatiin jo jopa vähän taukoa, mutta nyt näyttävät taas tukkivat lehden kannet. Mitä erikoista he nyt ovat tehneet?
Minunkin silmään on pistänyt "Raxun" virnuileva jokerinaama joka lehden kannessa.En ole huomannut, mut mua taas on ruvennut pikkasen nyppimään Raxun (Raakel Lignell) naama joka lehden kannessa. Hienosti teki kun laihdutti ja elää nyt terveellisemmin ja urheilee, siinä ei mitään, mut eikö se ala olla jo vähän vanha juttu. "Raxu sitä, Raxu tätä... Koko kansan Raxu..." Hohhoi...
Joo ei vittu enää yhtään RAXUA!Alkuperäinen kirjoittaja kaupassa nähtyä;29659638:Minunkin silmään on pistänyt "Raxun" virnuileva jokerinaama joka lehden kannessa.
Ai joo, se on ärsyttävä. Jotenkin flirttailee koko ajan.Kaikkein eniten ärsyttää se helvetin kesäkurpitsapasta-muija, vai mikä pasta se nyt olikaan. Että voi olla ällö nainen ja koko se pariskunta, oikein esimerkki-kokkareita. Sietämättömiä. Pitääkö niitä tunkea mainoskatkoilla sössöttämään joka väliin. Ja se oli muuten AVOKADOPASTA, ei kesäkurpitsa. Piru vieköön.
Vaikuttaa niin ku ois vetäny jotain sieniä se Raxu, ihme virnuilija.Joo ei vittu enää yhtään RAXUA!
Mäkin olen saman"henkinen".Mua taas ei Olga ärsytä lainkaan. Voipi johtua siitä, että olen aika samanhenkinen, heppailua myöten...