Olenko ainoa joka yksin kotona?

Tai yksin ja yksin, lasten kanssa... Mulla tylsää ja ahdistaa kun kaikki muut bilettämässä :kieh: :kieh: :kieh: En koskaan, ikuna pääsee minnekkään, alkaa todellakin vituttaa :kieh: Aina vain muksujen kanssa, koskaan ei juttu kaverita eikä aikuista seuraa :(
 
helei
Minä kotona ja laps nukkumassa. Olisin juhlimassa synttäreitäni jotka ol ieilen, mut ainoo lapsenvahti teki ohraset ja läks ite. Harmittaa :( No, heinäkuussa sitten :| Saamari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja Lonelydevil:
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Minua ei huvita läheskään aina bilettää kun siihen tarjoutuisi tilaisuus. Aika aikaansa kutakin.
Mulle kun niitä tilaisuuksiakaan lähtee minneekkään ei tule koskaan :headwall:
Kyllä niitä vielä tulee, usko pois.
Varmaan tulee sit ku muksut niin vanhoja et uskaltaa jättää yksin :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen lasten kanssa kotona ja mies on töissä! Mun mielestä tällä hetkellä aika nautinnollista kun lapset nukkuu ja on ihana hiljaisuus!!
Mä oon nauttinut liikaa näistä yksinäisistä ja rauhallisista omista hetkistäni ja kaipaisin kipeesti juttukaveria, mut kaikki NIIIIIN "kiireisiä" ettei voi vastata :snotty: :kieh:
 
helei taas
Alkuperäinen kirjoittaja helei:
Minä kotona ja laps nukkumassa. Olisin juhlimassa synttäreitäni jotka ol ieilen, mut ainoo lapsenvahti teki ohraset ja läks ite. Harmittaa :( No, heinäkuussa sitten :| Saamari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ainii, kehtas muuten lapsenvahti vielä lainata rahat juomiseensa multa, yksinhuoltajalta :| On sukua. Ja viime vkl kun olis ollu kiva päästä baariin, syystä X, tää ei ollu menos mihkän mut ei viittiny tulla... No joo, mietin vaan et kun mäki sitä jeesaan aika useinki.... No, kuten joku nyt ajattelee, minunhan se lapsi on ja muilla ei ole sitä velvollisuuksia vahtia...
 

Yhteistyössä