XII/2023 epäiltiin ettäOnko tämä "Kilttimies"?
Onko Kilttimies=Lispetti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
XII/2023 epäiltiin ettäOnko tämä "Kilttimies"?
Miten niin, Lispen jutuissahan on todella usein lapset mukana. Nyt taidat sotkea johonkun toiseen.Oot alle 35 nuori nainen vielä?? Aha ok. No sitten ainakin kysyntää riittää. Alle keski-ikäinen vielä oot. Mä luulin että oot eronnut 55 joka asuu maalla yksin puutalossa. Kun et puhu miehestä lapsista jne.
Sama tuli heti mieleen…Vaikuttaa kyllä välillä siltä! On yhteneväisyyksiä.
Joku fiksaatio esim. kumeihin molemmilla!
”Molemmat” ovat kirjoittaneet että ”minä hommaan kumit”.
Tuntuu olevan tärkeää jankata tuosta. Joku fetissi vissiin.
Ai, nyt keski-ikäinen on jo 35v!!!Oot alle 35 nuori nainen vielä?? Aha ok. No sitten ainakin kysyntää riittää. Alle keski-ikäinen vielä oot. Mä luulin että oot eronnut 55 joka asuu maalla yksin puutalossa. Kun et puhu miehestä lapsista jne.
Joo, yksinpuhelua tässä harrastelen!XII/2023 epäiltiin että
Onko Kilttimies=Lispetti?
![]()
Ei ole vientiä niin. Ei kukaan nainen varatonta sairaseläkeläistä huoli. Jos huolii, ni harvinaista on. Kenties itse toimarituen saaja tai saikkueläkkeellä sellanen n. Mut työssäkäyvä edes kohtuu hyvännäköinen ei kyllä. Naisilla on aina kova kysyntä ja varaa valita.Sitten siinä on se että vientiä ei juurikaan ole jos mies elää työkyvyttömyyseläkkeellä ja toimeentulotuella.
Meille tulee tappelu että kumpi on KilttisJoo, yksinpuhelua tässä harrastelen!
No mä en perusta rahasta, tärkeintä on että pärjää.Ei ole vientiä niin. Ei kukaan nainen varatonta sairaseläkeläistä huoli. Jos huolii, ni harvinaista on. Kenties itse toimarituen saaja tai saikkueläkkeellä sellanen n. Mut työssäkäyvä edes kohtuu hyvännäköinen ei kyllä. Naisilla on aina kova kysyntä ja varaa valita.
En uusi mutta kommentoin tuskin koskaan. Oot naimisissa? Minkä ikäset muksut sulla? Oon pois töistä adenon kourissa.Ai, nyt keski-ikäinen on jo 35v!!!
Pitäisi syödä optimaalisesti niin elää terveenä ja pitkään!
Oletko uusi täällä? Minähän höpötän alvariisaa lapsistani.
No kyllä aika tylsää elämää, jos saa kiksejä siitä, mitä muut jossain keskustelupalstalla kirjoittelevat.Jokuhan saattaa kirjotella itte ittelleen ihan vaan piristeenä ja kattoo sitten muiden pällistelyä kommenteissa. Arkeen vähän viihdettä. Sellaista voi tapahtua.
Kyllä sinä keski-ikäinen olet (jos et vielä ole vanhusAi, nyt keski-ikäinen on jo 35v!!!
Pitäisi syödä optimaalisesti niin elää terveenä ja pitkään!
Oletko uusi täällä? Minähän höpötän alvariisaa lapsistani.
keksi-ikäisyys?Kyllä sinä keski-ikäinen olet (jos et vielä ole vanhus ), koska eihän tuo keksi-ikäisyys kerro kuntoa tai terveydentilaa. Huonokuntoinen 35-vuotias ei ole vanhus.
No joo, se oli typo.keksi-ikäisyys?
vai ässällä alkava ikäisyys?
Sinähän parantaisit hänet lihallaNo mä en perusta rahasta, tärkeintä on että pärjää.
Mulle ei olis mikään ongelma olla miehen kanssa vaikka olisi varaton sairaseläkeläinen. Sisin merkitsee.
Jos mies on sairaseläkkeellä, niin hänellä on tällöin vakavampiSinähän parantaisit hänet lihalla
Syöttäisin hänet terveeksi. Lähes kaikki vaivat ovat ruokavaliosta kiinni.Sai
Jos mies on sairaseläkkeellä, niin hänellä on tällöin vakavampi
fyysinen tai psyykkinen sairaus.
Riippuen sairauden laadusta voi se merkittävästi heikentää myös sitä kangen kankeutta ja yleistä
lipidoa.
Vakava masennus on meillä hyvin tyypillinen pysyvän työkyvyttömyyden aiheuttaja. Hoitoon käytettävät SSRI-lääkkeet voivat aiheuttaa täydellisen seksuaalisen halun menetyksen, molemmilla sukupuolilla,
ja huomattavia muutoksia ejakulaatiossa/orgasmin saamisessa. Näin ovat palautetta kirjoittaneet kokemuksistaan
psyykkisen sairauden kanssa kamppailevat suomalaiset.
HÖRHÖVAROITUS HÖRHÖVAROITUS HÖRHÖVAROITUSSyöttäisin hänet terveeksi. Lähes kaikki vaivat ovat ruokavaliosta kiinni.
Joo, vanhus,Kyllä sinä keski-ikäinen olet (jos et vielä ole vanhus), koska eihän tuo keski-ikäisyys kerro kuntoa tai terveydentilaa. Huonokuntoinen 35-vuotias ei ole vanhus.
Höpö höpö. Kokeile ihmeessä syödä optimaalisesti, sinäkin paranet!HÖRHÖVAROITUS HÖRHÖVAROITUS HÖRHÖVAROITUS
Syön optimaalisesti ravitsemussuositusten mukaan. Suurin osa ruuasta on kasviksia ja 2-3 kertaa viikossa syön kalaa.Höpö höpö. Kokeile ihmeessä syödä optimaalisesti, sinäkin paranet!
Älä pelkää suotta, ei kokeilusta mitään pahaa seuraa.
Kaukana optimaalisesta siis. (kala tosin hyvä jos villi kala mutta ei optimaalisin)Syön optimaalisesti ravitsemussuositusten mukaan. Suurin osa ruuasta on kasviksia ja 2-3 kertaa viikossa syön kalaa.
Keski-ikä on kaikkien ihmisten iän aritmeettinen keskiarvo. Kirjoitin jo tuossa, että en kuulu tähän.Ei keski-ikäisyys kerro kuntoa tai terveydentilaa. Huonokuntoinen 35-vuotias ei ole vanhus.