Olenko ainoa joka saa Lispen takia niin kamalasti lakanapyykkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Viime yönä näin unen missä isotissinen punapää käveli sängyn viereen ja sanoi että "sulla on rasvaa ja pylly ja mulla pikkurilli". Samalla hetkellä heräsin ja jouduin vaihtamaan lakanat.

uyenho-bitch.gif

• Haha
Reactions: Setis.
Hyvä että keski-ikäisillä daameilla vielä kysyntää riittää. Ota Lispe imarteluna vaan. Harmiton heppu, jos ei kotiisi sentään tule tai privasomeasi ala pommittaa. Yksinäisiä poikamiehiä pitäjät pullollaan. sivulta

Hyvä että keski-ikäisillä daameilla vielä kysyntää riittää. Ota Lispe imarteluna vaan. Harmiton heppu, jos ei kotiisi sentään tule tai privasomeasi ala pommittaa. Yksinäisiä poikamiehiä pitäjät pullollaan. sivulta
No minä henk, kohtaisesti en ole vielä keski-ikäinen. En ole kuolemassa tilastojen iän mukaan.🤗

Miksi tämä pitäisi ottaa imarteluna? Ilmartelevana otan sellaisen, jos mies näkee vaivaa tehdäkseen vaikutuksen, ja trust me, tätäkin on ihan riittävästi jo!

Oot alle 35 nuori nainen vielä?? Aha ok. No sitten ainakin kysyntää riittää. Alle keski-ikäinen vielä oot. Mä luulin että oot eronnut 55 joka asuu maalla yksin puutalossa. Kun et puhu miehestä lapsista jne.

• Haha
Reactions: Lispetti
Tämä on just tämä asenne, että naisen pitäisi ottaa imarteluna, jos joku tulee puhumaan härskejä tai puristelemaan perseestä. Ei pidä. Lispe on tässä jo monesti sanonut, että lopeta, joten nyt ap voisi uskoa, että ei on ei ja lopettaa.

Yhteistyössä