V
vierailija
Vieras
Viime yönä näin unen missä isotissinen punapää käveli sängyn viereen ja sanoi että "sulla on rasvaa ja pylly ja mulla pikkurilli". Samalla hetkellä heräsin ja jouduin vaihtamaan lakanat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No oothan sä tollanen inha stalkkaaja ja asioiden vääristelijä.Olenko tehnyt sinulle jotain pahaa?
Ei ole tarkoitus. Mitä haluat että teen?No oothan sä tollanen inha stalkkaaja ja asioiden vääristelijä.
Ole rehellinen.Ei ole tarkoitus. Mitä haluat että teen?
Sinun kanssa olen aina rehellinen. Sinun kirjoittamat jutut kiihottaa välillä aivan älyttömästi.Ole rehellinen.
Et ole rehellinen. Hyvin usein vääristelet kirjoittamaani!Sinun kanssa olen aina rehellinen. Sinun kirjoittamat jutut kiihottaa välillä aivan älyttömästi.
Haluan olla sun kanssaEt ole rehellinen. Hyvin usein vääristelet kirjoittamaani!
Luuletko että en rekisteröinyt tota jo ekalla kerralla? Voisitko lopettaa ton jankkaamisen?Haluan olla sun kanssa![]()
En minä halua sulle mitään pahaa. Haluan kohdella sinua hyvin.Luuletko että en rekisteröinyt tota jo ekalla kerralla? Voisitko lopettaa ton jankkaamisen?
Oliko muuta?En minä halua sulle mitään pahaa. Haluan kohdella sinua hyvin.
Haluatko että on vielä jotain muuta?Oliko muuta?
Sitten siinä on se että vientiä ei juurikaan ole jos mies elää työkyvyttömyyseläkkeellä ja toimeentulotuella.Hyvä että keski-ikäisillä daameilla vielä kysyntää riittää. Ota Lispe imarteluna vaan. Harmiton heppu, jos ei kotiisi sentään tule tai privasomeasi ala pommittaa. Yksinäisiä poikamiehiä pitäjät pullollaan. sivulta
No minä henk, kohtaisesti en ole vielä keski-ikäinen. En ole kuolemassa tilastojen iän mukaan.Hyvä että keski-ikäisillä daameilla vielä kysyntää riittää. Ota Lispe imarteluna vaan. Harmiton heppu, jos ei kotiisi sentään tule tai privasomeasi ala pommittaa. Yksinäisiä poikamiehiä pitäjät pullollaan. sivulta
Ei kiitos.Haluatko että on vielä jotain muuta?
Vaikuttaa kyllä välillä siltä! On yhteneväisyyksiä.Onko tämä "Kilttimies"?
Vaikuttaa kyllä välillä siltä! On yhteneväisyyksiä.
Tämä on just tämä asenne, että naisen pitäisi ottaa imarteluna, jos joku tulee puhumaan härskejä tai puristelemaan perseestä. Ei pidä. Lispe on tässä jo monesti sanonut, että lopeta, joten nyt ap voisi uskoa, että ei on ei ja lopettaa.Hyvä että keski-ikäisillä daameilla vielä kysyntää riittää. Ota Lispe imarteluna vaan. Harmiton heppu, jos ei kotiisi sentään tule tai privasomeasi ala pommittaa. Yksinäisiä poikamiehiä pitäjät pullollaan. sivulta
Joku fiksaatio esim. kumeihin molemmilla!Niinpä.