Olenko ainoa joka ihan ihan pihalla lasten varusteista? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihalla :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihalla :D

Vieras
Luin juuri toisaalla keskustelua 2v:n hanskoista. Naisilla oli hirveät määrät mielipiteitä juuri jostain reimatecistä ja toinen kannatti henkeen ja vereen reimatec+:aa. Joku merkki taas oli todettu useammassa perheessä huonoksi..

Olenko ainoa joka ei osaa kertoa noin tarkkoja mielipiteitä lastenvarusteista?
Tuleeko tuo kokemus vasta useamman lapsen myötä kun niitä varusteita pitää hankkia enemmän? Vai kannataako kaikki hulluna sitä yhtä ja ainoaa rasavillin rukkasparia joka heillä on ollut loistava? :)

Mulla on yksi pieni lapsi ja olen työskennellyt vuosia päiväkodeissa joten sillä kokemuksella voin jotain sanoa mutta jää aikalailla siihen että rukkas-malliset toppakäsineet on paljon lämpöisemmät kun sormikas-malliset :D
Tai että kuomat on helpommat pukea kun viikkarin tarrakengät.

Päiväkotikokemuksella voin todeta et toisella on kädet viileät lapasten kanssa samoissa hanskoissa joissa toinen hikoilee ilman lapasia..

Luulisi sinun tuolla kokemuksella tietävän, mitkä niistä rupeaa vuotamaan. Reimatecin rukkaset on meillä aina ruvenneet vuotamaan jossain vaiheessa, märällä kaudella sillä on paljon merkitystä. Samoin on kyllä käynyt monen eri merkin kurarukkasillekin, johonkin ilmestyy pistemäinen vuotokohta..

Tuohon hehkutukseen riittää yksi ainoa kokemus, kun ei muustakaan mitään tiedä.

Ihme hysteriaa. Mä olen laiska pukemaan kurahousuja ja siksi tykkään kosteussuojatuista puvuista. Haluan että puku in myös mukavan tuntuinen ja kestävä sekä kivannäköinen. Vaikka olen noita tyyriimpiäkin pukuja ostanut niin ei mulla ole mitään merkkejä minkä nimiin vannoisin. Yllättävää kyllä, paria halpisversioa lukuunottamatta kaikki ovat noilla kolmella lapsella ajaneet asiansa.

Kuinkahan olemme itse selvinneet lapsuudestamme, kun silloin ei ollut tätä varustelusotaa vielä keksitty. Lasten vaaatteet ja tarvikkeet ovat samanlaista uskontoa ja toisten solvaamista kuin varsinaiset uskonnot ja niistä keskustelu.

No mä olin siinä uskossa, että reimatec pitää vettä, niinpä ostin 7v pojalle sormikasmalliset toppahanskat ko.laiset. No eiköhän ne päästä veden läpi, ei siis mistään yhdestä kohtaa, vaan selkeesti ovat märät.
Vielä, kun kyseinen poika oli pieni ja hänellä oli reimatec-haalari, siinä oli ikään kuin teflonmainen pinta, mutta eipä ole enää, koittamalla huomaa eron.

[QUOTE="vieras";25224191]Kuinkahan olemme itse selvinneet lapsuudestamme, kun silloin ei ollut tätä varustelusotaa vielä keksitty. Lasten vaaatteet ja tarvikkeet ovat samanlaista uskontoa ja toisten solvaamista kuin varsinaiset uskonnot ja niistä keskustelu.[/QUOTE]

Palellen, sormet ja varpaat märkinä ja kurahousuja käyttäen.

Siksi itseltä ja lapsilta löytyy nykyään aina vedenpitävää, etenkin kun täällä on aina loskaiset talvet. Omassa lapsuudessa niitä loskakelejä ei kauaa ollut.

Yhteistyössä