Olenko ainoa joka ei vielä kuulu facebookin, eikä ole ehkä hetkeen liittymässäkään...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nih"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nih"

Vieras
:)

Kaverit ihmettelee ja päivittelee, mutta mua ei nappaa yhtään. Töissä olen päivät nenä kiinni koneella (niin kuin nytkin, oho :D yleensä teen kuitenkin ihan töitäkin ), niin en jaksa enkä kerkee kotona sitä enää olla.

Jäänköhän paljosta paitsi?

Tietysti vanhoista koulukavereista tms olisi kiva jotain kuulla, mutta....

Minä en ole Facebookissa, tutut ovat jo tottuneet siihen, ettei minua saa mukaan juuri mihinkään, mihin muut innolla menevät. Tulee joku alkukantainen vastustusreaktio, jolle ei ole mitään erityisempää järkipohjaa. Mitä tulee vanhojen koulukavereitten löytämiseen, se olisi viimeinen syyni mennä Facebookiin, olen tyytyväinen täällä kuplassani.

Minulla oli kuukauden profiili siellä. Ihan uteliaisuudesta, että tietäisin mistä koko hommassa niin paljon kouhkataan. Ei ollu mun juttu, kuten jo oikeastaan etukäteen tiesinkin. Mikä siinä naamakirjassa niin koukuttaa ja samalla ärsyttää??

hauska, että jotkut julistavat paremmuuttaan sillä, etteivät tee samaa kuin valtaosa ihmisistä :)

Minä ollenkaan tunne olevani parempi, olen vaan epäkiinnostunut. Se on vähän nolokin asia, kun ei minua kiinnosta ihmiset kuin hyvin vähän. Aikaisemmin sitä ei niin huomannut, mutta nyt kun on näitä sosiaalisia medioita, joihin moni kuuluu, on sitä usein selitettävä, miksei itse kuulu.

Yhteistyössä