Olenko ainoa, joka ei jaksa innostua uudesta vuodesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyy

Vieras
Mulla on tukka pystyssä, oon oikeestaan nukkunu ja kattonu tv:stä leffoja koko päivän. Nyt odotan että pääsis saunaan. Ei olla hankittu mitään herkkujakaan illaksi, edes kunnon ruokaa ei oo syöty.

Ei vaan jaksa innostua. Odotan, että vuosi vaihtuu, jotta voin alkaa laihiksen, karkkilakon ja tipattoman. Siinä mun uusi vuosi. Oonko nyt vähän tylsä?? ;)

olet tylsä.
todennäkösesti vielä pahimmassa tapauksessa olet nuori mamma jonka kaverit on pitämässä hauskaa ja itte vaan kotona jurotat lapsen ja miehen tai toisen kans vaan katkerana ja selität et ihan turha juhla vaikka todellisuudessa ei vaan ole kavereita tai kutsuttu mihkään.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:
olet tylsä.
todennäkösesti vielä pahimmassa tapauksessa olet nuori mamma jonka kaverit on pitämässä hauskaa ja itte vaan kotona jurotat lapsen ja miehen tai toisen kans vaan katkerana ja selität et ihan turha juhla vaikka todellisuudessa ei vaan ole kavereita tai kutsuttu mihkään.

Juu, niin oonkin! :D Ja ei uus vuosi oo mun mielestä turha juhla, nyt vaan väsyttää muka niin paljon etten jaksa innostua.

Ja todennäköisesti kaikki kaverit on jossain bilettämässä, en tiedä kun ei mua oo kutsuttu! :laugh:

Kiitti hei oikeesti! Tää piristi mua kummasti. Ehkäpä sitä saa tästä mopon käyntiin kunhan päästään sinne saunaan. :D On meillä sentäs raketit odottamassa. Ollaan kyllä ihan vain kotona lasten kanssa, ollaan pidetty tätä vähän niin kuin lasten juhlana. :D

et todellakaan ole ainut. ite ollu kans yökkäreis koko päivän. oon kyllä ihan viimesilläni raskaana mutta enpä mä uutta vuotta oo muutenkaan viettäny sen jälkeen kun aloin esikoista odottamaan. ehkä sit kun esikoinen on isompi valetaan tinoja ja kattellaan raketteja. nyt ei kyllä vois vähempää kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:
et todellakaan ole ainut. ite ollu kans yökkäreis koko päivän. oon kyllä ihan viimesilläni raskaana mutta enpä mä uutta vuotta oo muutenkaan viettäny sen jälkeen kun aloin esikoista odottamaan. ehkä sit kun esikoinen on isompi valetaan tinoja ja kattellaan raketteja. nyt ei kyllä vois vähempää kiinnostaa.

Hauska nikki sulla! :D Mä kutsun tyttööni aina tinttaiitaksi kun se kiukuttelee turhasta. :D

Me ei olla tinoja valettu kun mun mielestä on kyllä maailman turhinta jätteiden synnyttämistä. Mutta raketteja ammutaan vaikka sekin kyllä sopii tohon turhaan jätekategoriaan. Mutta uuden vuoden kunniaksi jotain pitää olla.

Juu et ole yksin! Ite olin eilen pitkän päivän töissä ja nyt on väsyttänyt koko päivän. Nyt en jaksanut kuin käydä aamusta kaupoissa ja sitten pitkät päikkärit :) Kaverit on tietysti omien perheidensä kanssa, ei ole enää sataan vuoteen uutta vuotta vietetty missään kaveripiireissä. Eli kyllä tämä nyt näin menee, lepäillen vaan...

Enpä mäkään täällä hirveästi juhli. Mies töissä ja ite täällä himassa. Katson just Inglourious Basterdsia samaan aikaan kun datailen. Oon syönyt jo suklaalevyn ja puolet sipsipussista. Enpä mä kaipailekaan mitään biletystä tähän, oon aina ollut kaikenlaista ''pakkojuhlimista'' vastaan, en vietä juhannusta tai vappuakaan.

Minä pelkään ilotulitteita, jotka taas ovat perikunnalle koko juhlan keskeinen sisältö. Tämä ristiriitainen suhde vinkuviin ja räjähtäviin systeemeihin vie tältä juhlalta pois kaiken hohdon.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttaiita:

Hauska nikki sulla! :D Mä kutsun tyttööni aina tinttaiitaksi kun se kiukuttelee turhasta. :D

.

hehe :) joo niin mäkin kutsun. mutta osa tää äiti iteki tintata ja ihan turhastaki. ainaki jos mieheltä kysytään :D

En jaksa minäkään innostua. Pistin muun porukan pihalle pommittelemaan, että saan istua ite rauhassa koneella, lukea kirjaa ja vetää suklaatia naamariin. Paska ja tylsä äiti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Enpä mäkään täällä hirveästi juhli. Mies töissä ja ite täällä himassa. Katson just Inglourious Basterdsia samaan aikaan kun datailen. Oon syönyt jo suklaalevyn ja puolet sipsipussista. Enpä mä kaipailekaan mitään biletystä tähän, oon aina ollut kaikenlaista ''pakkojuhlimista'' vastaan, en vietä juhannusta tai vappuakaan.

yleensä "pakkojuhlimista" vastaan on vaan tyypit joilla ei ole ketään ystäviä joiden kanssa juhlia. he myös aina puhuvat "pakkojuhlimisesta" ja ylenkatsovat toisia jotka juhlivat.

yleensä "pakkojuhlimista" vastaan on vaan tyypit joilla ei ole ketään ystäviä joiden kanssa juhlia. he myös aina puhuvat "pakkojuhlimisesta" ja ylenkatsovat toisia jotka juhlivat.

:D

Olet oikeassa, ei mulla ole suurta ystäväpiiriä jonka kanssa järjestää bileitä, muutama vaan ja heitäkin tapailen aika harvakseltaan, kerran kuussa. Mutta en kyllä ''ylenkatso'' ketään joka juhlii juhlapäivinä, yhtä hyvin voisin sanoa että sun kaltaiset kommentoija ylenkatsovat ja halveksuvat yksinäisiä.

no kyllä mulla olis paikka mihin nytkin mennä juhlimaan. samoin oikeestaan joka viikonloppu mutta eipä oo tullu muutaman vuoden aikana juhlittua ku pari kertaa. mun mielestä juhannukset sun muut on pakkojuhlimista. ehkä mä sit vaan oon pirun tylsä :laugh:

Yhteistyössä