No KERRO mulle sitten jooko? =)Alkuperäinen kirjoittaja Lopettakaa:Kyllä ne syövät ihan karppiruokaa koulussakin, kun ovat jo siinä iässä, että osaavat itse valkata ruokansa. Ja heidän koulussaan saavat itse ottaa annoksensa. Perunasta menee kummallakin vatsa ihan sekaisin, samoin valkoisista viljatuotteista.Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Voi en lapsestani, vaan ylipäätään lapsista.Alkuperäinen kirjoittaja Lopettakaa:Juu, toki toki...pelkillä mustikoillahan me elämme...:headwall: Katsopa nyt niiden kasvistenkin hhmäärät (ja nimenomaan imeytyvän hh:n määrät). Ja kuten sanoin, meillä HYVÄkarpataan. Jostain ylläolevasta vastauksestani näet, mitä se tarkoittaa.
Tervetuloa katsomaan meidän kolmea tervettä ja reipasta poikaa; sosiaalisia, koulussa menestyviä, pienintä lukuun ottamatta urheilevat jo kilpaa. Ja voivat hyvin (ihan virallisillakin mittareilla mitattuna)!
Ja edelleen; sun EI TARVI lapsellesi syöttää yhtään mitään, mitä et halua. Minä puhun yleisellä tasolla asiasta ja sä jankkaat koko ajan lapsestasi.
Ja jos sulla on KOULUIKÄISIÄ lapsia, ne varmaan syö koulussa perunaa, pastaa, riisiä, leipää, vai onko ne kiellettyjä.
Eli saavat hiilareita.
Ja edelleen, saavat niitä hiilareita muualtakin kuin perunasta ja valkoisesta riisistä/jauhoista yms. Vielä kerran väännän rautalangasta: meillä HYVÄKARPATAAN!! Ota nyt tuon jankkauksen sijaan jo vihdoin viimein selvää, mitä se tarkoittaa. Mä en enää viitsi tämän jälkeen vastata sulle, se on ihan turhaa.
Kun en asiasta niin tarkkaan tiedä. Jos kävis hyvä-karpattaa muuta perhettä.
Että mitä te syötte esim sunnutaisin aamusta asti?
Sitten kun kerkeät joskus, ei tarvi nyt heti.
(Ja mä en ihan oikeasti ymmärrä, miksi ei asiosta voi keskustella tarkemmin, ilman että hermostutaan. Ite otin fakta-otteita netistä.) :wave: