Olenko ainoa? EN OTA ROKOTETTA OLLENKAAN JA OLEN RASKAANA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a

Vieras
Pakko tehdä oma aloitus, kun ette vastanneet jo olemassa olevaan ketjuun :D.
Mielenkiinnosta kyselen siis.

Oletteko kaikki raskaana olevat rokotteen jo ottaneet tai menossa ottamaan ja tuntemanne ihmiset myös? =)

WHO:ssa on ilmeisesti unohdettu että tavalliset flunssat ja niiden
seurannaiset tappavat satojatuhansia ihmisiä maailmalla vuodessa. Ei ole
epäilystäkään siitä etteikö kasvavaa määrä noista ihmisistä tultaisi
jatkossa uutisoimaan sikainfluenssan uhreiksi.

Tällä tasolla on siis lääkejättien tieteellinen tutkimustyö, jolta
pohjalta
meitä kehotetaan ottamaan lähes testaamatonta "fast tracked" rokotetta

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Kiinnostaa myös tietää...Eli te jotka ette ota sitä OLLENKAAN, niin miksi ette?

Sikainfluenssa on raskaana olevalle jossain määrin vaarallisempi, kuin ei raskaana olevalle. Se on tutkittu fakta.

Siitä, onko rokote mahdollisesti raskaana olevalle tai sikiölle vaarallinen, ei ole mitään faktaa. Paljon huhuja vaan, ja kummia sattumuksia ihan lähipiirissäkin.

Vastakkain on todennäköisyys, että saan naskinuhan jostain, ja että se vaatisi sairaalahoitoa tai veisi hengen. Ja se, että rokotteella sitten onkin jotain kivoja sivuvaikutuksia jotka huomataan/todetaan/tunnustetaan vasta vuosien päästä.

Tulin omalla kohdalla siihen tulokseen, etten rokotusta ota. Muut saavat tehdä mitä haluavat ja minkä parhaaksi näkevät.

Meille on kerrottu että lääkefirmat ovat työskennelleet kuumeisesti viime
huhtikuusta alkaen kehittääkseen rokotteen tuolloin Meksikossa löydettyyn
"uuteen" H1N1-virukseen. Voidaan esittää kysymys: Kuinka sitten Baxter
International teki patenttihakemuksen H1N1-rokotteelle
jo 28.08.2008?
Patentti vahvistettiin maaliskuussa 2009, kuukautta ennen viruksen
"löytymistä" Meksikossa, ja patenttihakemus dokumentoitiin 7 kuukautta
ennen
kuin tämä "uusi virus" virallisesti löydettiin?

Ihmiset hyvät, nyt vastuuta niihin omiin kirjoituksiin!!! Iso osa tänne kirjoitetuista pelotteluista suuntaan tai toiseen, on itse tehtyjä päätelmiä tai muualta kuultuja.

Jokainen joka noita "tilastoja" tai "faktatietoja" kirjoittaa varmistakoon ensin pätevän tietonsa pitävyyden!!!! :kieh:

Otitko EllaDonna myös kausiflunssarokotteen. WHO suosittelee myös sitä raskaana oleville?
Minä en rokotetta ota, koska ei ole varmaa että se ees tautia torjuu. Nythän ne meinaa että riskiryhmäläiset rokotettas vielä toisen kerran keväällä. Ja joo riski kuolla tai joutua sairaalahoitoon on jopa kymmenenkertainen, kun jos ei ois raskaana. Ite oon perusterve 28-vuotias jolla on viimeks ala-asteella ollu kova kuume. Otan ennemmin sen kymmenkertasen riskin siitä pienestä riskistä kun rokotteen jonka pitkä-aikasista vaikutteista tai edes siitä että miten hyvin se edes koko tautia torjuu ei ole varmaa tietoa.

niin että.. kirjoitat tänne omat mielipiteesi ja samlla haukut muiden kirjoittamat asiat..
niin miten sä voit tulla sanomaan että ne on jonkun mielipiteitä??
mistä sä niin päättelet?
Mistä sä tiedät että se mitä täällä kirjotetaan ei olisi Faktoja?
vai uskotko sä vaan mediaan? siihenkö sun possupiikki ottamiset perustuu?

niin että.. kirjoitat tänne omat mielipiteesi ja samlla haukut muiden kirjoittamat asiat..
mistä sä niin päättelet?

Alkuperäinen kirjoittaja totta:
mistä sä niin päättelet?

En ole haukkunut ketään. Jos olen pahoittelen. Olen kyllästynyt tähän iänikuiseen pelonlietsontaan.,
Etkä voi itsekään kieltää, etteikö tälle palstalle kirjoitettaisi paljon sellaisia viestejä, joiden paikkansapitävyydestä ei kirjoittaja ole itsekään varma tai lähdettä tarkistettu.

Minä en ole ratkaisujani median perusteella tehnyt ja mistä ratkaisuni tiedät?
:)

Yhteistyössä