Olen yh-äiti ja sinkku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkkuäiti

Vieras
Ei ole löytynyt miestä vaikka siitä paljon lähipiiristä on paasattu. Eka vuosi meni tosiaan kotosalla ja uutta opetellessa. Kaipuu toista aikuista kohtaan on suuri, mutta miten sitä osais olla... Tosin, eipä oo ollut tyrkylläkään, ei ne elämänkumppanit ehkä ruokakaupan kassajonosta löydy. Toisaalta mulla ei ole rasitteita koska lapsen isä ei tapaa lastaan ja oon ihan nätti, ainakin mielestäni. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Ei ole löytynyt miestä vaikka siitä paljon lähipiiristä on paasattu. Eka vuosi meni tosiaan kotosalla ja uutta opetellessa. Kaipuu toista aikuista kohtaan on suuri, mutta miten sitä osais olla... Tosin, eipä oo ollut tyrkylläkään, ei ne elämänkumppanit ehkä ruokakaupan kassajonosta löydy. Toisaalta mulla ei ole rasitteita koska lapsen isä ei tapaa lastaan ja oon ihan nätti, ainakin mielestäni. :)

Ihan ku omasta suustani:)
Kaikella on puolensa sanon mie!

Niin kun ilttiksessä tais olla tutkimusta, naiset haluavat varattuja miehiä ja miehet sinkku naisia. Tosin yh:t ei taida olla kovin vetäviä, eikä johdu siitä ulkonäöstä vaan siitä lapsesta. Mutta kyllähän sitä etsivä löytää.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Sulla on kusta päässä. näkee 90 %:sta vastauksiasi. Säälittävä ihminen.

Okei. En voi sanoa samaa susta kun vain toinen meistä on rekisteröitynyt. Kovin harva ihminen on minulle noin sanonut.

Mä en vaan oikein ymmärtänyt tämän aloituksen tarkoitusta. Onko tässä tarkoitus keskustella sinkkuäitiyden iloista ja suruista vai oliko tää seuranhakuilmoitus... Tuo ap:n teksti pätee varmaan vaikka kuinka moneen tällä palstalla.

Tuo että lapsi ei tapaa isäänsä voi olla monelle miehelle rasite. Siis sinulla on lapsi koko ajan mukana joka paikassa. Veikkaa että paremmat mahdollisuudet olisi jos lapsi olisi isällään vaikka joka toinen viikonloppu. Ei se pelkkä ulkonäkö riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jifdsi:
Tuo että lapsi ei tapaa isäänsä voi olla monelle miehelle rasite. Siis sinulla on lapsi koko ajan mukana joka paikassa. Veikkaa että paremmat mahdollisuudet olisi jos lapsi olisi isällään vaikka joka toinen viikonloppu. Ei se pelkkä ulkonäkö riitä.

Näin mäkin olen sen ajatellut, että itse koen sen ennemminkin vaivana ja aika suorasukaisesti olenkin ilmoittanut, että mun lapsista ei sitten joka toinen viikonloppu pääse siististi eroon. :D

Moni nainen varmaan ajattelee ton, ettei isä ole rasite, siten, ettei tartte sumplia sen isän kanssa tapaamisista, riidellä, miettiä pätemistä yms. Ns. kilpailla isän kanssa, kun saa yksin päättää lapsen olemisesta. Mutta toi on varmaan totta, että ne miehet sit kaipais sitä omaa aikaa ja sehän ei onnistu jos se lapsi (t) on 24/7 siinä jaloissa.

Yhteistyössä