Olen "varma",että mahassa oleva asukas on tyttö.Onko teillä mennyt tunne pieleen?

  • Viestiketjun aloittaja höperökö
  • Ensimmäinen viesti
höperökö
Ei ole edes vielä rakenneultra ollut, mutta olen jostain syystä vakuuttunut, että odotan tyttöä. siis niin varma että meinasin jo ostella pinkkiä vaatetta.

ihan höperöä, tiedän, mutta kiinnostaa tietää, onko teillä mennyt "tuntuma" väärin vai oikein?

En edes erityisesti toivo tyttöä, alkuraskaudessa ainakin tuntui että ihan sama kumpi tulee, molemmat yhtä ihania. Nyt olen kuitenkin jostain syystä varma tytöstä...
 
"vieras"
Olin 100% varma että odotin tyttöä, vaikka en varsinaisesti toivonut tyttöä. Ostin kyllä vaaleanpunaisia vaatteita. Kun ultrassa sitten sanottiin että on tyttö, niin en ollut kyllä tippaakaan yllättynyt.
 
"hippu"
Kaikilla kolmella kerralla on menny pieleen. Ekassa raskaudessa olin varma että tulee poika, tuli tyttö.
Kahdessa seuraavassa raskaudessa olin varma tytösta, molemmista tuli poika.
 
ei mennyt pieleen
oireet viittas tyttöön, mutta vahva tunne oli pojasta. Vaikka näin tyttöunia niin miehellkin sanoin että poika tämä on. Ja rakenne ultrassa selvisi että on poika :)

Hassua, lueskelin tuossa yks päivä raskauspäiväkirjaani johon olin rv15 kirjoittanut että ihan varmasti se on poika... Ja rakenneultrapäivänä sain lisätä kuvan pikkusesta pippelistä :D
 
Mulla ei oikein ollut itsellä selkeää tunnetta sukupuolesta. Ultrassa ei selvinnyt sukupuoli, ultraaja ei uskaltanut sanoa varmaksi kumpi olisi tulossa, mutta sanoi "voi olla tyttö, mutta voi olla poikakin". Itse päättelin tästä hänen epäilevän tyttöä. Sen jälkeen ajattelin odottavani tyttöä, ja tyttöhän sieltä tuli. :)
 

Yhteistyössä