Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten sinä muistit miestäsi
niimpäeikö edes siitä sinun muistamisesta hoksannu että on hääpäivä?
:attn: B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten sinä muistit miestäsi
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten sinä muistit miestäsi
:attn: B)
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Te ootte menneet naimisiin aprillipäivänä??? Ootko ihan varma, että ootte naimisissa? Aattele, jos se sanookin sitten 50-vuotishääpäivänä: "Aprillia, aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle. En mä oikeesti sanonut tahdon, juksasin vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.
Niin, miksköhän miehen pitää aina muistaa vaimoaan, muttei toisin päin? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Alkuperäinen kirjoittaja MEK:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.
Niin, miksköhän miehen pitää aina muistaa vaimoaan, muttei toisin päin? :/
En ymmärrä. Ihan yhtälailla vaimokin vois muistaa. Kyllä mä ainakin meillä muistan, edes kortilla.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Kuulostaa ihan normaalilta mieheltä... :hug: