olen vähän pettynyt mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.

:wave: samaa mieltä. mä olen hääpäivänä tehnyt miehen lemppariruokaa. ollaan yhessä menty elokuviin ,syömään. kerran oon ostanut miehelle jopa kukan.ja mieskin muistanut.. miksi se olis vaan miehen velvollisuus muistaa?

Te ootte menneet naimisiin aprillipäivänä??? Ootko ihan varma, että ootte naimisissa? Aattele, jos se sanookin sitten 50-vuotishääpäivänä: "Aprillia, aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle. En mä oikeesti sanonut tahdon, juksasin vaan:)"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ootte menneet naimisiin aprillipäivänä??? Ootko ihan varma, että ootte naimisissa? Aattele, jos se sanookin sitten 50-vuotishääpäivänä: "Aprillia, aprillia, syö silliä ja juo kuravettä päälle. En mä oikeesti sanonut tahdon, juksasin vaan:)"

:D

Alkuperäinen kirjoittaja MEK:
no okei :| yhtälailla se on molempien päivä,joten mun mielestä molempien kuuluis muistaa/juhlia päivää yhdessä.

Niin, miksköhän miehen pitää aina muistaa vaimoaan, muttei toisin päin? :/

En ymmärrä. Ihan yhtälailla vaimokin vois muistaa. Kyllä mä ainakin meillä muistan, edes kortilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja MEK:

Niin, miksköhän miehen pitää aina muistaa vaimoaan, muttei toisin päin? :/

En ymmärrä. Ihan yhtälailla vaimokin vois muistaa. Kyllä mä ainakin meillä muistan, edes kortilla.

Kyllä mä kanssa muista myös miestä aina hääpäivänä, ei se ole mulle jotenkin enemmän juhla kuin miehelle.

Yhteistyössä