Olen vaan niin onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhtä hymyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhtä hymyä

Vieras
Viimeinkin mun elämässä on kaikki hyvin, lähes kolmekymmentä vuotta siihen menikin.... Mulla on aivan ihanat mies ja lapsi :) Häät on tulossa parin kuukauden päästä ja omassa kodissa(talossa) ollaan asuttu vuosi. Lapsi on reipas ja kiltti miehen alku (pieniä uhmaikä juttuja lukuun ottamatta;) ) Poika opettelee potalla käymistä, ihan kunnolla aloitin viikko sitten, tähän asti potta on ollut pesulla ja saunassa käydessä mukana. Muutaman kerran on tullut kakkakin pottaan :) Mun nuoruudessa oli kaikkea ikävää ja hirveitä entisiä mies ystäviä, mutta onneks ne jutut on jo takana päin ja mun rinnalla on ihana mies. Olen vaan niin onnellinen :)

Kiva juttu =)

Meillä ollaan vielä hyvin vaiheessa kaikkien asioiden suhteen, mutta mulla on kuitenkin asiat mallillaan ja olen tietoisesti yrittänyt hivuttautua eroon siitä, että odottelen vain niitä "tulevia hyviä aikoja".
Yritän päästä olotilaan, jossa olen onnellinen siitä, että kaikki on hyvin nyt jo. Ja onnistunutkin olen jollain tasolla. Vielä muutama kuukausi sitten ajatuksen pyöri vain "sitten kun" linjoilla, nyt se on muuttunut jo hieman tervehenkisemmäksi.

Yhteistyössä