Olen uusi täällä ja ois hirmu kiva jos kertoisitte ittestänne jotain

Olen yli 30-vee, muutama lapsi on, osa koulussa, mieskin. Rakastan politiikkaa ja elämäntapoja ja elämää sivuavia juttuja, pikkusieluisuus ja kapeakatseisuus ja mut raivon partaalle, vaikka olenkin pasifisti. Palstailen joskus vähän liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
30v, naimisissa ollut 11v, perheessä 4 tyttöä ja viidettä lasta odotan..Poika ultran mukaan tulossa. Huushollista löytyy myös kissa, hamsteri ja akvaario =)
Vähänkö sua jänskättää ,että oisko se poika se viides! Ihana, toivottavasti.

(ja tääei nytsitten tarkoitaettäpojat oisparempiavaan okainenjolla on vaan yhtä sukupuoltatoivoositä toistaainakin salaa)

21-vuotias, esikoispoikaa odottava, sydämeltään lappeenrantalaisneiti, vaikka vaikutankin avomiehen kanssa Vantaalla.

Musisoidaan miehen kanssa vaihtelevalla menestyksellä, ei suinkaan kieli poskella vaan ihan omaksi iloksi :) Useimmiten laulua ja kitaraa, mutta mm saksofoni löytyy ja pianon ostaminenkin on harkinnassa.
Päivänsäde ja menninkäinen on aika omiaan kuvaamaan meitä.

Nauran tosikoille ja etsin positiivista sieltäkin mistä kaikki toivo on jo mennyt.

Tervetuloa palstalle. Paluuta entiseen ei enää ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
30v, naimisissa ollut 11v, perheessä 4 tyttöä ja viidettä lasta odotan..Poika ultran mukaan tulossa. Huushollista löytyy myös kissa, hamsteri ja akvaario =)

(ja tääei nytsitten tarkoitaettäpojat oisparempiavaan okainenjolla on vaan yhtä sukupuoltatoivoositä toistaainakin salaa)
Kieltämättä jännittää pitääkö ultra paikkaasa =) Profiilissa epäselvä kuva vauvan jalkovälistä, sieltä voi kurkata ja arvailla =)

Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:

Kieltämättä jännittää pitääkö ultra paikkaasa =) Profiilissa epäselvä kuva vauvan jalkovälistä, sieltä voi kurkata ja arvailla =)
meidän pojasta oli vähän vastaava =) onnea odotukseen!

Tervetuloa myös mun puolesta!
Mä oon 28v hevimetalmamma,niinkuin muksut sanoo, ja mulla on kaks poikaa, junnu kahden viikon päästä 7v ja esikko kesällä 10. Ja koska meillä on uusperhe, kuuluu perheeseen myös tyttö 8v ja mies, 34v, jonka kanssa muuttoa toiselle paikkakunnalle tehdään ja suunnitellaan tulevia häitä.

30, kohta 7v yhdessä saman miekkosen kanssa.
Naimisissakin vielä.
Kaksi epeliä, yksi tuloilla lisää.
Kaksi kissaa. Koirakuume paha.
"Minä en unohda asioita, minä en vain muista niitä.." - kertoo aika paljon minusta.
Hönelö, tumpelo, pölö.
Muuta?
:whistle:

emilia
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ikä 28, olen se narkkijuoppo jonka lapsi kuoli leukemiaan. Kysyttävää? Kysy pois. :|

hitto et sä kanssa yrität joka ketjussa saada kaikki säälipisteet itsellesi.Ihan kuin sä olisit ainoa ihminen maan päällä jolle on sattunut jotain.

Yhteistyössä