Olen uusi täällä ja ois hirmu kiva jos kertoisitte ittestänne jotain

23-vuotias, naimisissa ja 9/07 syntynyt tyttö. Asustellaan Helsingissä ja muutetaan kuukauden sisään isompaan asuntoon. Meillä on myös neljä kissaa, joista kaksi asuu Kuopion suunnalla väliaikaisesti (tai ehkä jopa pysyvästi). Vanhin kissa on 22-vuotias herra =)

Ja tervetuloa munkin puolesta palstalle. Ihan varoituksena, täällä on paljon kettuilua ja häijyilyä. Vastapainoksi myös ihania ihmisiä, jotka haistattaa pitkät kuspäille.

A shadieeyah
26v, 8v naimisissa kohta ollut marokkolaisen miehen kanssa..kotonta löytyy ääniä lisäämässä kohta 7v täyttävä poika sekä 2 karvajalkaista syyrialaista hamsteria(meikäläisen terapiaa niiden hoitoo).

Tasapaksu lepponen läppäilijä (en oo niin pirunkiree mitä sanotaan...härskiki ossoon ollo,pahempi ku härski hartikainen jos niikseen tulee. Paitsi 1asia on missä mie oon just eikä melkein ehdoton.. ).
Paljon kokenut toisinaan rapsutusta kaipaava sekopäinen kattimus..

26v. 5vuotiaan pojatsun äippä,toinen tulollaan.yhessä ex-aviomiehen kanssa,joka ei ole esikoisen isä,ja jolla on kaksi lasta edellisestä liitostaan(olen katsonut liikaa saippiksia) .kaksi katinrutjaketta kuuluu kööriin kanssa.tervetuloa! =)

IhanaValo
Tervetuloa palstalle!

Minä olen 25v. kahden pikkuprinsessan(3v. ja ½v.) välillä enemmän, välillä vähemmän ylpeä äiti. Perheeseen kuuluu myös muutama karvaisempi kaveri;yksi aviomies(24v.) ja 2 kissaa :D
Akvaario meiltä löytyy myös.

30v, avoliitossa ja kaksi lasta. Kriisiä kriisin perään. Tällähetkellä vaikeuksia kotiutua takaisin lapsuuden maisemiin. No, mutta ei se nyt näin vakavaa ole =) Tykkään pyöreistä muodoista, vaaleanpunaisesta, retrosta, lastenvaatteista, Tove Janssonista, lastenkirjoista, matkustamisesta....tää lista vois jatkua vaikka minne...maalaisromantiikkaan hurahtamassa.

Yhteistyössä