Älä nyt naurata, se, että saat ilmaista tukea ja maksat "veroa" siitä ja täten perustelet että olet oikeutettu kaikkiin tukiin, koska olet veronmaksaja, on täyttä paskaa. Koska saat rahaa, jonka eteen et ole koskaan mitään tehnyt ja siitä vähennetään näennäinen veroprosentti, vaikka voitaisiin suoraan maksaa vähemmän (tuo vähentely kun aiheuttaa vain ylimääräistä paperityötä) ei tee sinusta kunniallista veronmaksajaa etkä häviä senttiäkään kelan tuista menneistä vähennyksistä![]()
En sitä tarkoittanutkaan, että pelkästään tuista maksamalla veroja on "kunniallinen veronmaksaja". Itse olen kymmenen vuotta painanut töitä ja maksanut veroja tunnollisesti, ja nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalla ollessa ekaa kertaa nostelen näitä veronmaksajien maksamia tukia (eli myös itseni maksamia).
Enkä minä ole sitä systeemiä tehnyt että tuista maksetaan 20 pros. veroa, se on ihan valmis homma ollut sellaisenaan
Toin vaan asian esille kun täällä aina kitistään kuinka kotiäidit käyttää veronmaksajien rahoja, vaikka ovat kyllä veronmaksajia ihan itsekkin!
Mites sitten opiskelijat jotka eivät ole päivääkään töitä tehneet, pitäiskö heiltä tuet evätä kun eivät ole "kunniallisia veronmaksajia"?
Se nyt vaan on semmonen homma, että suomessa maksetaan veroja jokasesta mahdollisesta asiasta, jotta meillä olisi toimiva yhteiskunta, ilmanen koulutus, neuvolat, terveydenhoito ja tietty ne eripuraa aiheuttavat tuet joita jos ei nyt jokainen, niin TODELLA MONI jossain vaiheessa elämäänsä jossain muodossa nostaa.
Joo, ei mulla muuta. Vähän vanhaks kaluttu toran aihe nää tuet ja verot ja plaaaaah...