Olen toivottoman ihastunut ystävääni joka on toinen nainen! Auttakaa, kiltit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En enää tiedä mitä tehdä. Tutustuin noin vuosi sitten erääseen naiseen, jonka tieson alusta asti olevan lesbo. Itse olen heteroliitossa, joka natisee liitoksissaan pahasti. Tunsin alusta saakka vahvaa kiinnostusta tähän naiseen ja joskus kesän alussa huomasin että tunteideni laadusta ei ole epäilystä. Olen ihastunut häneen aivan todella. En ole koskaan koeknut mitään vastaavaa. Olen odottanut että tunne menisi ohi, välillä jopa toivon sitä sillä tämä tekee minut onnettomaksi. Ajattelen häntä jatkuvasti, olemme päivittäin toisiimme yhteydessä ja kertakaikkiaan jaamme saman ajatusmaailman täysin.

Toisinaan olen tuntevinani että hän kokisi jotain minua kohtaan, mutta sitten taas ajattelen että kuvittelen. En ole koskaan suoraan kertonut hänelle että voisin olla kiinnostunut myös naisista, olen ehkä vihjannut jotain mutten suoraan ole rohkaistunut. Pelkään ehkä hänen reaktiotaan. Sillä keskusteluistamme johtuen uskon tuon asian suoraan ilmaisemisen olevan sama kuin kertoisin tunteistani. Pelkään niin menettäväni hänet. Toisaalta tämäkin raastaa kun jatkuvasti asiaa miettii. Hän kutsuu minua ystäväkseen, todella syvälliseksi sellaiseksi.

Vai oletko sinä vain tarttunut lähmpään oljenkorteen, koska liittosi natisee?
Minäkin tunnen suurta hengenheimolaisuutta ystäviäni kohtaan, mutten halua nuolla niiden tuheroa. Haluatko sinä?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Minäkin olen joskus ihastunut tyttöystävääni ja olisin mielelläni lipassutkin, mutta se meni ohi.

Koettakaa saada liittonne kuntoon. Kannattaa keskittyä nyt siihen.
Kun liittonne ei enää natise niin saatat huomata tuon ihastuksen menneen ohi.
Ei ole mikään ihme, että noin käy jos hänen kanssaan on paljon enempi yhteneviä mielipiteitä, keskusteltavaa...jne...

Jospa tuo on vaan fantasia? Mietippä oikeasti kun kaks menkkaränkkää räjähtää samaan aikaan...hormoonit summuut...siinä vaiheessa saattas toivoa, että olis jäänytkin pelkäks fatasiaks.:D

Miehestäni haluaisin eroon oli mulla sitten suhdetta naiseen tai ei. Meillä ei ole mitään yhteistä, hän on vuosia sitten sanonut ettei välitä musta. Ollaan vaan tavan vuoksi oltu yhdessä.

Tää ihastukseni erosi omasta puolisostaan loppukesällä ja mun mielestä meidän valit on vaan tiivistyneet sen jälkeen.

Et saa yksin liittoa toimimaan jos miehes vuosia sanonut ettei välitä susta? Haluaako mies jatkaa liittoa kuitenkin?
Hoida tosiaan se ero ensin jos siihen päädyt.
Kuulostaa että ystävä voi olla ihastunut suhun. Mutta älä anna sen vaikuttaa.