Olen todella nirso, enkä tiedä mikä tytölle nimeksi!

• Viestiketjun aloittaja "Tiitu"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiitu"
Jotenka ehdotuksia kuuntelen, mikäli jollain on joku kaunis nimi mielessä. Tyylistä sen verran, että en halua mitään top10 nimeä, enkä myöskään nimeä tyyliin Pirjo, Irmeli tai Seija. Enkä myöskään pidä esim. Jessica, Jannika jne..

Minä olisin halunnut tytölle nimeksi esim. Lilli, Nanna tai Iila. Mutta nuo ei käy miehelle.

Auttakaa hyvät naiset! :)

[QUOTE="Tiitu";22922671]Jotenka ehdotuksia kuuntelen, mikäli jollain on joku kaunis nimi mielessä. Tyylistä sen verran, että en halua mitään top10 nimeä, enkä myöskään nimeä tyyliin Pirjo, Irmeli tai Seija. Enkä myöskään pidä esim. Jessica, Jannika jne..

Minä olisin halunnut tytölle nimeksi esim. Lilli, Nanna tai Iila. Mutta nuo ei käy miehelle.

Auttakaa hyvät naiset! :)[/QUOTE]

Sulla on näköjään kovin samanlainen nimimaku kuin mulla :) Tai no ainakin noi kolme nimeä on musta kaikki kivoja :D

Miten olis sitten
Viivi (on kyllä aika yleinen, yksi syy miksi meidän tytöstä ei lopulta viiviä tullut.. Mutta söpö nimi)
Janna
Minni (tätäkin mietin tytölle mutta ukko tyrmäsi..)
Lotta
Matilda
Malla
Lydia

"aloittaja"
Sulla on näköjään kovin samanlainen nimimaku kuin mulla :) Tai no ainakin noi kolme nimeä on musta kaikki kivoja :D

Miten olis sitten
Viivi (on kyllä aika yleinen, yksi syy miksi meidän tytöstä ei lopulta viiviä tullut.. Mutta söpö nimi)
Janna
Minni (tätäkin mietin tytölle mutta ukko tyrmäsi..)
Lotta
Matilda
Malla
Lydia
Viivi hylätty samasta syystä. :D
Janna ei kiva.
Minnistä mies ei tykkää.
Lotta, Matilda, Malla. En tykkää.
Lydiasta mies ei tykkää.

Yhteistyössä