Maisa, Mila, Aura, Lila, Vilja, Enia, Juuli, Alma, Elina,
"Nanna81" 17.01.2011 #27 Mun nimi on Nanna, se on kyllä hyvä nimi. Mun mielestä Ilona, Nina/Niina tai Sara on parhaat nimet tytölle. Tokaksi nimeksi voisin valita Adelen, Eveliinan tai Amalian...
Mun nimi on Nanna, se on kyllä hyvä nimi. Mun mielestä Ilona, Nina/Niina tai Sara on parhaat nimet tytölle. Tokaksi nimeksi voisin valita Adelen, Eveliinan tai Amalian...
"moikka" 17.01.2011 #34 mun tytön nimeksi tulee Sofia, ihan sama mitä muut siitä ajattelee. =) Käviskö se sunkin makuun?
Moro :D 26.01.2011 #37 Essi, Iina, Mea/Meea, Viivi . Höh... en keksi enempäää.. Tosin vähän erilainen nimimaku meillä... ja melkein kaikki yleisiä... =/
Essi, Iina, Mea/Meea, Viivi . Höh... en keksi enempäää.. Tosin vähän erilainen nimimaku meillä... ja melkein kaikki yleisiä... =/
InkeriIisakki 26.01.2011 #40 Milja on tosiaan ihana nimi, ite oisin miettiny näitä jos ois tullu tyttö: Inka Pihla Laura Saana Emilia Eliina
Milja on tosiaan ihana nimi, ite oisin miettiny näitä jos ois tullu tyttö: Inka Pihla Laura Saana Emilia Eliina