Olen teillä viiden minuutin päästä. Millainen siisteystaso ja tarjoilu minulla

• Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti
siisteystaso: suht normaali lapsiperhe? Eli imuroidaan päivittäin ja järjestellään päivittäin, mutta leluja löytyy vähän joka huoneesta lattialtakin.
tarjoiluiks keitettäs kahvia tai teetä riippuen siitä kummasta tykkäät=)

vierasvarako vai omaan vatsaan
onko teillä kaikilla jotain pullaa tai piirakkaa kaapeissa? meillä ei ole melkein koskaan.. ehkä sitten jos tietää kaupassa asioidessa että on vieraita tulossa lähiaikoina niin sitten ostan jotakin tai leivon itse.

minä
mä en meille vieraita ihmisiä sisälle laske. mittarin lukijat sun muut on asia erikseen, mutta kahvin kärkkyjät pysykööt pois. mä kyllä kutsun meille kylään jos jonkun haluan käymään

Alkuperäinen kirjoittaja vierasvarako vai omaan vatsaan:
onko teillä kaikilla jotain pullaa tai piirakkaa kaapeissa? meillä ei ole melkein koskaan.. ehkä sitten jos tietää kaupassa asioidessa että on vieraita tulossa lähiaikoina niin sitten ostan jotakin tai leivon itse.
yleensä on pakastimessa pullaa. Mut vähintään pipareita tarjoon kahvin kera

Tessa
Lauantaina ollut viikko siivous ja tänään imuroitu ja tottakai aina siivoan jäljet heti kun niitä tulee. Tarjolla olisi uunissa lasagnea jos olisit läheinen mutta jos vaan tuttu niin kahvit ja keksiä löytyy aina. Saisit kylläkin odottaa että perheemme syö ensin ruoan ja sitten vasta kahvit.

Oi voi
Meillä on ihan siistiä, vähän muruja keittiössä ja hiekkaa eteisessä ku en tänään vielä ole ehtiny imuroida. Ihme on tapahtunut ja mulla on jopa (kaupan) pullaa pakastimessa! Eli kahvin kans olis jopa känttyä. Leipää meiltä toki löytyy aina että sitä kahvin kans saa jos haluaa, eikä ole ilmoittanut etukäteen et ehtisin leipoa tai käydä kaupassa. Meillä ei nimittäin yleensä tosiaan ole vierasvaraa kaapeissa.

Yleensä en tykkää yllätysvieraista, mutta nyt olis ihanaa jos joku tulis. Kuka tulee?

Täältä
löytyisi hieman kuivanutta pullaa ja onneksi melko siisti talo (mies siivosi sen eilen!)
Mutta en kyllä pidä yleisesti ottaen yllätysvieraista. Varsinkin silloin kun vauvamme oli
pieni, yllätysvieraat suoraastaan raivostutti. Joskus kun vauvan nukutus sitten oli aloitettava uudestaan ja oli sit sellanen parin tunnin juttu.. Ehkä seuraavan lapsen kohdalla osaan olla päästämättä yllätysvieraita sisään.

Juuri nyt olis supersiistiä, kun tehtiin tänään miehen kans suursiivous taloon. Mutta on meillä normaalistikin sen verran siistiä, ettei tarvi hävetä, vaikka yllätysvieraita tulisikin. Tarjottavaksi ei tällä kertaa taitais olla kuin vesirinkeleitä (niistä saa kivoja bagelintapaisia) ja jätskiä. Niin ja kahvia tai teetä tietty.

Eli teretulemast vaan :).

hmm
mä sulattaisin piirakkaa pakkasesta, omena tai marjasellaista siis, ja vatkaisin vaniljakastikkeen kaveriksi. sit on keksejä ja kahvia tai teetä. ja mehua.

vessat on tänään siivottu, eikä meillä siivotonta ole mutta imuria kyllä pitäs vähän näyttää noille lattioille. tervetuloa vaan, ihan on vieraille kelpaavassa kunnossa tämä koti. :)

Yhteistyössä