Olen tajunnut viimeisen vuoden aikana että mulla on mitä helpoimmat lapset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja e.v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

e.v

Vieras
ovat nyt tokalla ja viidennellä. Heidän kanssaan ei ole koskaan mitään isompaa riitaa, sanottavaa, huolia tai ongelmia. Eivät tappele keskenään juuri koskaan, jotain pientä kinaa on mutta hyvin pientä. Vetävät yhtä köyttä aina. Auttavat kotihommissa, tottelevat kun jotain käskee, ymmärtävät kun jotain heille selittää.

Tuli vaan mieleeni kun olen nähnyt koululla ja kavereilla tappelevia lapsia, jättävät läksyt tekemättä, huutavat vanhemilleen vastaan jne. Mein lapset ei ikinä tee sellaista. Ehkä ne vielä joskus tekee, mutta se on sen ajan murhe. Olen päässyt aika helpolla lasten kanssa. :)

Meillä kyllä "tapellaan", joskin vedetään myös samasta köydestä.

Läksyt tehdään mutta ei välttämättä ensimmäinen komento mene perille.

Opetellaan elämää.

[QUOTE="Vieras";24735066]Säkin taidat olla kiltti? Sulle vaan ei ole sattunut voimakastahtoisia lapsia. Vai onko miehes kiltti hiiri ja lapset ovat tulleet isäänsä.[/QUOTE]

no juu siis peruskiltti ihminen, mutta olen meidän hankalin persoona.... :ashamed: ja kuopus on kyllä aikas voimakastahtoinen mutta hänen kanssaan pärjää oikein hyvin kun yrittää ymmärtää. :)

[QUOTE="Vieras";24735066]Säkin taidat olla kiltti? Sulle vaan ei ole sattunut voimakastahtoisia lapsia. Vai onko miehes kiltti hiiri ja lapset ovat tulleet isäänsä.[/QUOTE]

Ja kyllä, mieheni on kiltti. Mutta ei mikään hiiri.

samaa olen minä huomannut omista lapsistani.10,8 ja 2v ovat. tosin on varmasti kiinni myös omasta ajattelutavasta,asenteesta ja käyttäytymisestä:)tosin kyllä itelläkin menee välillä hermo ja tulee tiuskittua jne...
huomaan monesti ajattelevani että ymmärrän lapsiani paremmin,varsinkin kun murrosikä alkaa tulemaan...kun itse muistaa hyvin oman nuoruuden :D

Yhteistyössä