olen taas jätetty :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x

Vieras
olen ihan hajalla. taas yksi mies jätti minut. en enää jaksa. elän lopun elämääni yksin. mikä hitto siinä on että jos itse on rakastunut toinen jättää ja kun et ole rakastunut toinen on??

Et kai sä vaan käy rakastuneena liikaa iholle? Toiselle ei jää yhtään omaa tilaa? Jos se toinen rakastuu sua hitaammin, niin anna sille riittävästi tilaa ja aikaa.

En usko että siitä on kyse. tää olo on kamala. en pystynyt menemään edes töihin ja jouduin hakemaan masennuslääkkeitä lääkäristä. nyt yritän päästä pahimman yli viiniä litkien ja masennuslääkkeitä syöden. onpa ihana elämä...huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Et kai sä vaan käy rakastuneena liikaa iholle? Toiselle ei jää yhtään omaa tilaa? Jos se toinen rakastuu sua hitaammin, niin anna sille riittävästi tilaa ja aikaa.

Joo, veikkaan kans että jos on sitä palavasti rakastuvaa sorttia ja hieman epätoivoista ajattelua kuten jään yksin, painaa liikaa huomaamattaan päälle.

Pitäisi olla toinen samanlainen sielu..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Joo, veikkaan kans että jos on sitä palavasti rakastuvaa sorttia ja hieman epätoivoista ajattelua kuten jään yksin, painaa liikaa huomaamattaan päälle.

Pitäisi olla toinen samanlainen sielu..

niin voihan se olla niinkin

Yhteistyössä