M
"Minka"
Vieras
Olen tänne avautunut kun mies tuntui olevan vauvasta todella mustasukkainen, vauvan olemassaolo ei olisi saanut näkyä mitenkään enkä minä olisi saanut puhua mitään vauvaan liittyvää kun mies suuttui siitä.
Nyt vaan halusin tulla kertomaan, että vauva on nyt 7 kk ja tilanne muuttunut täysin
Höpöttelee vauvalle, leikkii, lukee kirjoja, pitää sylissä monta kertaa päivässä, kyselee vauvan kuulumisia kesken työpäivän, antaa töihin lähtiessä tai vauvan mennessä nukkumaan pusun päälaelle jne. Olen alkanut käymään vanhassa harrastuksessani ja mies on vauvan kanssa sen aikaa. Muutenkin mies on taas "oma itsensä" kun oli vauvan syntymän jälkeen todella kiukkuinen ja äreä sekä stressasi joka asiaa. Muutos ei ole tapahtunut parissa päivässä vaan pikkuhiljaa.
Onneksi ei tullut silloin tehtyä mitään erooäätöstä vaikka mielessä kyllä kävi koska koin tilanteen niin ahdistavana. Yhteistä taivalta takana 10 vuotta joten kai jossain takaraivossa oli ajatus, että ei voi lopullisesti muuttua täysin erilaiseksi mitä oli aikaisemmin.
Siinä se, ei kummempaa
Nyt vaan halusin tulla kertomaan, että vauva on nyt 7 kk ja tilanne muuttunut täysin
Onneksi ei tullut silloin tehtyä mitään erooäätöstä vaikka mielessä kyllä kävi koska koin tilanteen niin ahdistavana. Yhteistä taivalta takana 10 vuotta joten kai jossain takaraivossa oli ajatus, että ei voi lopullisesti muuttua täysin erilaiseksi mitä oli aikaisemmin.
Siinä se, ei kummempaa