S
surkimus
Vieras
En kaipaa enää yhtään syyllistämistä tai moralisointia, olen ihan pohjalla jo muutenkin. tuli mieleen kirjoittaa tästä asiasta kun näin tuossa etusivulla yhden ketjun. makaan kotona päivittäin, en pidä yhteyttä enää ystäviin, mokasin työsuhteeni enkä uskalla puhua kenellekään tästä. olen ihan yksin. suurimmat huolen aiheeni koskee raskauttani, koska tupakoin n. raskauden puoliväliin asti kunnes pystyin kokonaan lopettamaan. lisäksi pilasin työsuhteeni siten etten enää pystynyt menemään töihin. heräsin monena aamuna mutten pystynyt lähtemään töihin, itketti vaan ja päässä pyöri kuinka huono olen. mulla saattoi olla jo vaatteet päällä, aamupala syötynä.. enkä vain pystynyt lähtemään ovesta ulos, enkä pystynyt soittamaan ja kertomaan että nyt on todella paha olla. no nyt sain sitten potkut. koko raskausaika on mennyt näin, näissä tunnelmissa.
ystäviin en kehtaa enää ottaa yhteyttä koska niillä ei ole mitään tietoa mun elämästä tällä hetkellä. voisiko joku, jolla on elämänkokemusta tai muuta kokemusta antaa tähän nyt jotain vinkkiä?koko elämänhallinta on täysin hukassa ja olen ihan poikki. nukun 16h putkeen ja sitten valvon öitä, luen mm. ketjuja raskausajan tupakoinnista, ruoskin ja vihaan itseäni niin että henki meinaa loppua. kirjaimellisesti tuntuu että henki loppuu ja kurkusta tulee vaan tuskaista itkua. mietin menetettyä työtä ja tunnen suurta häpeää.
ystäviin en kehtaa enää ottaa yhteyttä koska niillä ei ole mitään tietoa mun elämästä tällä hetkellä. voisiko joku, jolla on elämänkokemusta tai muuta kokemusta antaa tähän nyt jotain vinkkiä?koko elämänhallinta on täysin hukassa ja olen ihan poikki. nukun 16h putkeen ja sitten valvon öitä, luen mm. ketjuja raskausajan tupakoinnista, ruoskin ja vihaan itseäni niin että henki meinaa loppua. kirjaimellisesti tuntuu että henki loppuu ja kurkusta tulee vaan tuskaista itkua. mietin menetettyä työtä ja tunnen suurta häpeää.