Olen sopinut kahdet panotreffit viikonlopuksi.

  • Viestiketjun aloittaja ahne(ko)
  • Ensimmäinen viesti
ahne(ko)
Olenkohan ahnehtinut liikaa. Seksiä tekee mieli, mutta kaksi eri miestä peräkkäisinä iltoina on ehkä sittenkin liikaa, varsinkin kun tiedän, että toinen onnistuu väsyttämään minut yksinäänkin. Pitäisiköhän toiset treffit perua.
 
"matti"
Hah. Taas osoitus siitä, miten eri maailmassa te naiset elätte panoseuran suhteen. Nainen saa seksiä mistä vaan ja milloin vaan.

Itse taas miehenä olen ollut aktiivisesti haku päällä noin 10 vuotta, ja siitä huolimatta en ole ikinä edes suudellut ketään naista.
 
ahne(ko)
[QUOTE="matti";30553541]Hah. Taas osoitus siitä, miten eri maailmassa te naiset elätte panoseuran suhteen. Nainen saa seksiä mistä vaan ja milloin vaan.

Itse taas miehenä olen ollut aktiivisesti haku päällä noin 10 vuotta, ja siitä huolimatta en ole ikinä edes suudellut ketään naista.[/QUOTE]

Elämä on.

Kyllä panoseuran saaminen onnistuu helposti myös osalta miehistä. Itse tunnen tällaisia miehiä useampiakin. Samoin tunnen sellaisia naisia, jotka eivät ole seksiä saaneet vuosikausiin. Turha siis yleistää.

Seksimarkkinoilla alfanaaraat ja alfaurokset ovat vahvoilla ja sinä et ilmeisestikään siihen joukkoon kuulu.
 
laasaska
Aktiivinen ja päällekäyvä mies = alfauros
Aktiivinen ja päällekäyvä nainen = antelias huora

Niinhän se ajattelu menee nykyäänkin näissä yhteyksissä. Ei yhtään ihmetytä, että naisten on helppo saada seksiä, kun kukaan ei edes oleta naiselta omaa aktiviteettia seksin hankkimisen suhteen.
 

Yhteistyössä